BOS.al

titujt h1

Titujt H1: Mbi 50{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} e SEO-ve a e shkruajnë gabim ?

Sondazhi i gati 2,000 SEO-ve tregon se më shumë se 50{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} nuk ​​e dinë se çfarë rekomandon Google për titujt H1.

Diskutimet e fundit në mediat sociale tregojnë se ka mosmarrëveshje të konsiderueshme në mënyrën e përdorimit të elementeve të Titullit (H1, H2). Pavarësisht udhëzimeve nga Google në lidhje me përdorimin e titujve, industria SEO ende nuk mund të bie dakord se si të përdorin titujt.

Një sondazh jozyrtar në Twitter me gati 2,000 vota tregon se mbi gjysma e SEO-ve nuk e dinë se cilat janë rekomandimet e Google për titujt.

A rekomandon Google që të përdorë një Titull H1 për SEO?

Cyrus Shepard ( @CyrusShepard ) zhvilloi një sondazh duke pyetur se cilat ishin udhëzimet e Google për titujt e shumtë të H1.

Çuditërisht, gati 60{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} e të anketuarve treguan se Google rekomandon vetëm një H1 të drejtohet në një faqe në internet.

Rekomandimi zyrtar i Google për numrin e titujve H1

A ju rekomandon Google të përdorni një titull H1? Përgjigja është jo.

John Mueller i Google tha se botuesit janë të lirë të përdorin tituj H1 sa të duan.

John Mueller tha:

“Ju mund të përdorni titujt H1 sa herë të doni në një faqe. Nuk ka asnjë kufizim, as me pak se aq ose me shume se kaq.

Faqja juaj do të renditet në mënyrë të përsosur mirë, pa tituj H1 ose me pesë tituj H1. “

Google madje ka publikuar një video në këtë temë specifike për të shpërndarë idenë që Google rekomandon vetëm një titull H1.

Në video John Mueller thotë:

“Sistemet tona nuk kanë problem kur bëhet fjalë për tituj të shumtë H1 në një faqe. Ky është një model mjaft i zakonshëm në internet. “

SEO-të nuk mund të bien dakord për përdorimin e duhur të titujve

Provat anekdotale nga diskutimet në internet në grupet e SEO të Facebook gjithashtu tregojnë se ka mosmarrëveshje të gjerë për përdorimin e duhur të titujve. Disa në industrinë e SEO-së kapen pas ideve që datojnë që nga fillimi i viteve 2000-të. Të tjerët deklarojnë se deklaratat e John Mueller nuk janë plotësisht të vërteta.

Tema e titujve H1 është kaq themelore, megjithatë nga sqarimet e shumta nga Google tema mbetet jashtëzakonisht polarizuese.

SEO-të thonë titulli H1 është më i rëndësishëm se H2, H3, etj.

Disa në industrinë e SEO do të pranojnë që Mueller tha se është në rregull të përdorësh më shumë se një H1.

Por ata gjithashtu do të insistojnë që një element H1 është më i rëndësishëm sesa një H2.

Kjo ishte e vërtetë që në fillim të viteve 2000 por nuk është më e vërtetë.

Google ka përdorur të dhëna të hershme për të kuptuar faqet e internetit

Në fillim të vitit 2000 Google përdori titujt si një e dhënë për atë që kishte të bënte me një faqe në internet.

Google gjithashtu e konsideroi përmbajtjen në krye të faqes në internet si më të rëndësishme sepse ajo dha një të dhënë tjetër për atë që ka të bëjë me një faqe në internet, pasi që pikërisht këtu shkrimtarët deklarojnë se për çfarë flet faqja në internet.

Fjalët që ishin shkruar me shkronja të zeza, të pjerrëta dhe të shkruara me shkronja më të mëdha (duke përdorur etiketën e vjetër HTML 4 Font) u konsideruan gjithashtu si të dhëna për atë që bënte faqja e internetit, prapa në fillim të viteve 2000.

Çështja është që titujt dhe elementët e tjerë u përdorën si të dhëna se çfarë ka të bëjë me një faqe në internet. Google pa dyshim filloi të largohej nga kërkimi i të dhënave për atë që bënte një faqe në internet në 2012.

Google njoftoi një model të ri drejt kuptimit të gjërave duke përdorur një Grafik të njohurive.

Grafiku i njohurive i dha Google një kuptim më të thellë të gjërave që të mund të largohet nga kërkimi i të dhënave.

Në njoftimin e Google thuhej:

“Ky është një hap i parë kritik drejt ndërtimit të brezit të ardhshëm të kërkimit, i cili prek inteligjencën kolektive të internetit dhe e kupton botën më shumë sikurse njerëzit.”

Pas njoftimit për azhurnimin e Google Hummingbird në Shtator 2013 Google filloi një tranzicion drejt një stili më të natyrshëm të gjuhës për të kuptuar përmbajtjen dhe pyetjet e kërkimit.

Kjo ishte tetë vjet më parë dhe përpunimi i gjuhës ka përparuar deri më tani që Google nuk mbështetet në të dhëna për të gjetur se për çfarë flet një faqe.

Në vitin 2021 Google mund të kuptojë se për çfarë teme bëhet fjalë dhe ta lidhë atë me një fjale kyce kërkimi.

Kjo është jashtëzakonisht më e sofistikuar sesa përputhja e fjalëve kyçe të pyetjeve të kërkimit me fjalët kyçe në një faqe në internet.

Dhe kjo është arsyeja pse Mueller i Google i ka thënë komunitetit SEO se nuk ka rëndësi se sa H1 përdorni. Qëllimi i vetëm që ka një titull është të komunikojë se çfarë ka të bëjë me një pjesë të përmbajtjes.

Mënyra e vjetër e 2001 për t’i dhënë Google një ide me fjalë kyçe, kjo është një gjë e së kaluarës. Google nuk bën më fjalë kyçe të përputhjes së saktë në rezultatet e kërkimit sepse gjuha natyrale dhe teknologjitë e AI lejojnë Google të kuptojë se për çfarë flet një faqe, veçanërisht nëse është e strukturuar mirë me përdorimin e duhur të elementeve të titullit .

Cila është mënyra e duhur për të përdorur titujt?

Nuk jam dakord që është në rregull të përdorësh tituj të shumtë H1.

Në vazhdimësi kam pohuar se është më mirë të përdoren elemente të kreut siç janë konceptuar fillimisht, i cili është me një strukturë hierarkike që tregon nivelin e rëndësisë.

Kjo do të thotë një H1 në faqe për të treguar se për çfarë flet e gjithë faqja në internet. Dhe pjesa tjetër e titujve ndjekin një strukturë hierarkike, me H2 për secilën pjesë të temës dhe çdo nënseksion të atyre që tregohen me H3 dhe nëse nëntema ka nëntema, atëherë shkon deri në H4. 

Një konsideratë shtesë për ata që mund të përdorin tituj të shumtë H1 është ndikimi negativ në aksesin për vizitorët e faqeve.

Titujt që përdoren për të ndihmuar në renditjen e fjalëve kyçe

Rreth vitit 2001 deri në 2005 ka pasur një bonus për renditjen e fjalëve kyçe me etiketat e titullit. Ishte e nevojshme të përdoren fjalë kyçe në tituj. Kjo ishte në fillim të viteve 2000.

Megjithatë, për disa arsye, ky zakon i veçantë i vlerësimit të H1 si shumë i rëndësishëm vazhdon edhe pse jemi në epokën e UA dhe Përpunimit të Gjuhës.

Bëni disa kërkime në Google dhe do të shihni se kjo gjë nuk ka më rëndësi. Do të shihni se faqet e renditura më së larti janë renditur sepse janë të rëndësishme për temën, jo sepse kanë një frazë të saktë të fjalës kyçe në etiketat e tyre të titullit.

Për të përfunduar, ajo që është e rëndësishme është të përshkruani me saktësi se çfarë është tema e artikullit me titujt tuaj dhe të përdorni tituj për të siguruar një përshkrim të asaj që ka të bëjë me një pjesë të përmbajtjes.

Kjo do të ndihmojë Google që të kuptojë më mirë përmbajtjen, sepse në vitin 2021 Google nuk rendit fjalët kyçe të faqes së saktë ashtu si dikur në 2001 (Unë e di sepse po bëja SEO në 2001).

Sot Google po rendit përmbajtjen, jo fjalët kyçe.