BOS.al

Le të flasim për projektin tuaj

Një nga përditësimet më të mëdha të Instagramit të vitit ishte se u bë zyrtare se nuk është më thjesht një aplikacion për ndarjen e fotografive.

Tani, ju mund të bëni shumë më tepër në Instagram me video, përvojat e blerjeve dhe më shumë.

Kjo nuk do të thotë që Instagrami nuk është më për imazhe. Por kjo do të thotë që kur i ndani ato, duhet t’i kushtoni rëndësi.

Të gjitha këto ndryshime nënkuptojnë që ju duhet të konsideroni seriozisht që t’i bëni karuselet një pjesë të madhe të strategjisë suaj të postimeve.

Pse?

Studimet kanë treguar se karuselet janë lloji më tërheqës i postimeve në platformë.

Cilat janë postimet e karuselit në Instagram?

Nëse nuk jeni të njohur, këto janë postimet “të stilit të albumit” në postimet tuaja që mund të përfshijnë deri në 10 imazhe ose foto në të njëjtin postim.

Herën e parë që dikush e sheh postimin në telefoninin e tij, ai do të shikoj foton e parë si kopertinën e postimit. Por ndryshe nga postimet e zakonshme të imazheve , ai ka mundësinë të shfaqet sërish nëse përdoruesi nuk angazhohet, këtë herë duke shfaqur imazhin tjetër.

Nëse jeni duke marketinguar një markë e-commerce me karuselë të stilit “foto scale” që paraqesin UGC të produkteve tuaja ose një markë edukative që krijon infografikë të dobishëm dhe të denjë për kursim për të mësuar audiencën tuaj, karuselet janë një mënyrë e shkëlqyer për të përshtatur përmbajtjen në një mënyrë tërheqëse .

Këtu janë disa praktika më të mira që duhen mbajtur parasysh për të bërë karusele tërheqëse në Instagram.

1. Mbani mend parimet bazë të kopjimit dhe përmbajtjes

Para së gjithash, mbani mend se një karusel në Instagram është vetëm një pjesë tjetër e kopjes strategjike.

Një nga teknikat më efektive: njihni audiencën tuaj dhe flisni drejtpërdrejt me ta si individë.

Edhe pse jeni në një platformë publike ku qindra ose mijëra do të lexojnë postimin tuaj, ju dëshironi që secili lexues të ndihet sikur jeni në një bisedë personale me ta.

Një mënyrë e thjeshtë për ta bërë këtë është të përdorni një gjuhë si “ju” në vend të “ju djema” ose “ju të gjithë”.

Ju gjithashtu do të dëshironi të siguroheni që jeni duke udhëhequr me informacionin ose imazhin më bindës për lexuesin dhe të mendoni “çfarë ka për ta” përgjatë karuselit.

2. Përdorni imazhin e parë si një “Lëvizëse e sipërme”

Imazhi i parë në karusel është në thelb grepi i tij ose pasuria.

Ju do të dëshironi ta trajtoni atë imazh të parë si një imazh kokë ose titull.

Qëllimi i tij i vetëm është t’i bëjë njerëzit të ndalojnë dhe t’i kushtojnë vëmendje, asgjë tjeter.

Pjesa tjetër e karuselit, si imazhet e tjera dhe mbishkrimi, mund të kujdeset për qëllimet e tjera të postimit dhe të kalojë mesazhin kryesor.

Merrni parasysh ruajtjen e skemës së parë të imazhit për fotografinë më bindëse në një karusel fotografik.

Nëse po krijoni një infografik, merrni parasysh ta mbani rrëshqitjen e parë në një deklaratë të shkurtër dhe të guximshme që i tërheq njerëzit në pjesën tjetër të informacionit.

Ju keni 10 imazhe të plota për të përcjellë mesazhin tuaj të plotë. Lëreni imazhin e parë të bëjë punën e tij dhe mbajeni të thjeshtë.

3. Inkurajoni njerëzit të rrëshqitin përmes shenjave

Pasi të keni tërhequr vëmendjen e njerëzve me rrëshqitjen e parë, dëshironi t’i mbani ata të lëvizin .

Ashtu si me çdo aktivitet marketingu, mënyra më e mirë për ta shtyrë dikë të bëjë atë që po shpresoni është t’i kërkoni atij veprimin.

Vetëm një rresht i thjeshtë në titullin tuaj me një thirrje për veprim për të rrëshqitur duhet ta bëjë këtë. Për shembull, njezit shpesh vendosin diçka si ” ➡️  Rrëshqitni për të parë më shumë!”

Jo vetëm kjo fjali e thjeshtë e bën të qartë se postimi është një karusel, për këdo që nuk e kishte vënë re më parë. Gjithashtu shton pak kuriozitet për këdo që nuk ishte i detyruar të rrëshqiste përpara se ta lexonte.

Një gjë tjetër që markat dhe influencuesit bëjnë shpesh është të shtojnë një sinjal vizual në imazhe, si një shigjetë që tregon djathtas në të gjitha, përveç imazhit përfundimtar. Ju gjithashtu mund të keni një vijë ose formë të vazhdueshme që “shtrihet” në të gjitha imazhet.

4. Sigurohuni që çdo rrëshqitje të mund të qëndrojë vetëm

Një gjë tjetër që dëshironi të mbani në mend kur jeni duke projektuar rrëshqitjet e karuselit dhe renditjen e informacionit?

Ju dëshironi që çdo rrëshqitje të qëndrojë më vete.

A keni hasur ndonjëherë në karuselin e një marke tjetër kur po lëvizni nga profili juaj personal dhe po ndanit çdo rrëshqitje të vetme në tregimet tuaja, sepse të gjitha rezononin kaq shumë?

Ky është qëllimi përfundimtar këtu.

Asnjëherë nuk e dini saktësisht se cili imazh do të jetë i pari që dikush do të hasë pasi njerëzit mund të ndajnë imazhet me njeri tjetrin.

Plus, pasi një përdorues të ketë parë imazhin e parë, postimi mund të rishfaqet në burimin e tij duke shfaqur një nga të tjerët. Të gjitha imazhet janë një pikë e mundshme hyrjeje.

Kjo do të thotë se dikush duhet të jetë në gjendje të hamendësojë temën e përgjithshme ose temën e karuselit nga çdo imazh brenda tij.

5. Mbani gjithçka kohezive

Ndërsa po përpiqeni të formoni çdo imazh në diçka që mund të qëndrojë e vetme, sigurohuni që të mos dizajnoni aksidentalisht 10 grafika individuale në vend të një shfaqjeje kohezive.

Ju dëshironi që imazhet të ndihen si pjesë e një serie.

Disa mënyra se si mund ta bëni këtë janë:

  • Përdorimi i të njëjtave shkronja dhe ngjyra përgjatë grafikëve (udhëzimet e markës duhet ta bëjnë këtë të lehtë).
  • Përdorimi i të njëjtave filtra, stile ose paracaktime të redaktimit në fotografi.
  • Paraqitet produkte të ngjashme ose të ngjashme.
  • Vendosja e një titulli serie ose filigrani në zonën e kokës ose të fundit të çdo rrëshqitjeje.
  • Përdorimi i të njëjtit model dizajni për çdo grafik.

E gjithë kjo është pjesë e të pasurit një markë kohezive në përgjithësi, e cila mund t’ju ndihmojë të krijoni njohjen e markës edhe në Instagram.

Pasi të keni një përpjekje për të krijuar karusele kohezive, mund të përpiqeni të siguroheni që të gjitha postimet tuaja të përzihen po aq mirë.

6. Shmangni mbingarkesën e informacionit

Është gjithashtu e rëndësishme të mbani mend se shtimi deri në 10 minuta nuk do të thotë që dëshironi të grumbulloni 10 herë më shumë informacion se sa në çdo postim tjetër.

Një mentalitet më i mirë për t’iu qasur karuselit në Instagram është ky: Keni shumë më shumë hapësirë ​​për të përcjellë të njëjtën sasi informacioni.

Lëreni përmbajtjen të marrë frymë.

Për karuselet e fotografive, përpiquni të mos e bëni secilën një foto maksimaliste, të zënë dhe të zmadhuar. Lëri shikuesit të zmadhojnë detajet e skenës.

Për infografikë, mos u përpiqni të grumbulloni fjali të shumta në një rrëshqitje. Sigurohuni që teksti të ketë mbushje të mjaftueshme rreth tij që të jetë e lehtë për t’u lexuar pa e mbajtur telefonin deri në fytyrën tuaj.

7. Mos harroni aksesueshmërinë

Së fundi, mbani në mend se përfshirja e më shumë imazheve në postimet tuaja në Instagram do të thotë më shumë për t’u bërë të arritshme për përdoruesit.

Harrimi i përdoruesve me aftësi të kufizuara shkurton një pjesë të madhe të audiencës suaj të mundshme që përndryshe do të dëshironte të angazhohej me përmbajtjen tuaj.

Mund të shtoni tekst alt tek imazhet në redaktuesin e postimit ndërsa po krijoni karuselin tuaj. Është gjithashtu e dobishme të shtoni përshkrimet e imazheve në titull ose komentin e parë për ata që përdorin një pajisje që nuk u tregon atyre tekstin alt.

Mbajini ato duke rrëshqitur

Me këto këshilla, ju do të publikoni postime karuseli në Instagram që i bëjnë njerëzit të pëlqejnë, ndajnë dhe komentojnë më shumë sesa një imazh statik.

Midis rrëshqitjeve të imazhit dhe bisedës që do të fillojnë, kjo është një nga mënyrat më efektive për të rritur angazhimin tuaj në Instagram.

Dhe tani jeni gati për të filluar!

img-3