BOS.al

Le të flasim për projektin tuaj

Mësoni si të krijoni praninë lokale të firmës suaj të avokatisë, të përmirësoni dukshmërinë në internet dhe të tërheqni më shumë klientë me SEO lokale.

Optimizimi i motorëve të kërkimit (SEO) është një nga strategjitë kryesore të marketingut për firmat ligjore sepse klientët e ardhshëm në mënyrë rutinore përdorin motorë kërkimi si Google për të gjetur avokatë në zonën e tyre. Një kërkim i thjeshtë për “avokatin më të mirë të qytetit” afër meje ka të ngjarë të sjellë një mori firmash ligjore – si në rezultatet e rregullta organike ashtu edhe në Google Maps.

Kjo do të thotë se firma të shumta juridike po konkurrojnë për ato vendet kryesore për të tërhequr më shumë klientë.

Nëse zotëroni një firmë avokatie, do të dëshironi të ngjiteni në krye, kështu që firma juaj vihet re para konkurrentëve tuaj. Për ta bërë këtë, do të duhet të zbatoni një strategji lokale SEO që tërheq klientë nga zona juaj lokale.

Çfarë është SEO lokale për firmat ligjore?

SEO lokale është një lloj optimizimi i motorëve të kërkimit që përfshin optimizimin e faqes suaj të internetit për kërkime lokale – dmth., Gjeo-specifike. Kjo do të thotë nëse dikush po kërkon një shërbim në zonën e tij lokale dhe / ose po përdor terma të lokalizuara të kërkimit (si “avokati më i mirë në tirane”), mund të përpiqesh të renditesh për ato kërkime.

SEO lokale është e rëndësishme për firmat ligjore sepse shumica e firmave ligjore u shërbejnë klientëve në një zonë specifike gjeografike. Nëse nuk i shërbeni klientëve në një nivel kombëtar, ka të ngjarë që të dëshironi vetëm përfitime nga njerëzit që janë në të vërtetë brenda qarkut, qytetit ose shtetit tuaj.

Për më tepër, është më pak konkurruese të provosh dhe të renditësh për fjalë kyçe të lokalizuara sesa për fjalë kyçe të gjera.

Mund të ketë më pak njerëz që kërkojnë për “avokat penal në durres”, por do të ketë gjithashtu më pak firma ligjore që përpiqen të renditen për atë term krahasuar me fjalen kyce “avokati më i mirë penal”.

[sc name=”w”]

Komponentët kryesorë të SEO lokale për firmat ligjore

Nëse jeni gati të investoni në një nga metodat më efektive të marketingut për firmat ligjore, atëherë duhet të filloni me SEO lokale.

Më poshtë, ne kemi përshkruar përbërësit kryesorë të SEO lokal për firmat ligjore dhe si t’i zbatojmë ato për faqen tuaj në mënyrë që të filloni të tërheqni më shumë klientë vendas.

Optimizimi i faqes në internet

Komponenti i parë i SEO lokale për firmat ligjore është optimizimi i faqes në internet, pasi do t’ju duhet një faqe në internet që është e shpejtë, funksionale dhe e përshtatshme për SEO në mënyrë që të tërheqë trafik organik.

Nëse tashmë keni një faqe në internet, kjo do të thotë të ndiqni praktikat më të mira në internet dhe teknike të SEO për të adresuar fjale kyce ne rënditjen e mirë. Kjo mund të përfshijë rregullimin e lidhjeve të prishura, optimizimin e shpejtësisë së ngarkimit të faqes suaj të internetit, përdorimin e fjalëve kyçe të synuara përmes titujve të faqeve tuaja dhe përmbajtjes së faqes dhe vendosjen e një strukture të faqes miqësore për përdoruesit.

Nëse jeni duke ndërtuar një faqe të re, sigurohuni që zhvilluesi juaj i internetit të kuptojë SEO dhe të mund të hartojë një faqe që është e optimizuar për motorët e kërkimit dhe për njerëzit. Nëse faqja juaj e internetit ngarkohet shpejt, është e lehtë për tu naviguar dhe mund të indeksohet nga motorët e kërkimit, do të keni një shans më të mirë për t’u renditur në rezultatet e kërkimit lokal.

[sc name=”w”]

Përvoja mobile

Rekomandohet te jete e vlerësuardiku rreth 60{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} e vizitave të Google vijnë nga pajisjet mobile. Kjo do të thotë që njerëzit po përdorin telefona inteligjentë dhe tableta për të kërkuar mallra dhe shërbime dhe më pas janë duke kërkuar faqet e internetit gjatë lëvizjes.

Krijimi i përmbajtjes

Përmbajtja e faqes suaj të internetit është ajo që u tregon vizitorëve se çfarë bëni ju, si mund t’i ndihmoni ata dhe si ata mund të vijnë në kontakt me ju. Përmbajtja gjithashtu ndikon për të tërhequr vizitorë organikë kur përdorni fjalë kyçe të lokalizuara përgjatë titujve, përshkrimeve meta dhe tekstit të faqeve tuaja të internetit.

Gjatë kryerjes së hulumtimit të fjalëve kyçe për strategjinë e përmbajtjes së firmës suaj ligjore, përdorni mjete kërkimore të fjalëve kyçe si SEMrush për të gjetur terma që janë të rëndësishëm për :

1) zonën që ju shërbeni dhe 2) shërbimet që ju ofroni.

Për shembull, nëse ofroni shërbime të së drejtës penale në tirane , mund të dëshironi të synoni fjalë kyçe si “avokat penal në tiranë” ose “avokatë të ligjit penal në tiranë”. Më pas mund t’i përdorni këto terma në një faqe të shërbimit “Ligji Penal” ose në faqen kryesore të faqes tuaj.

Përtej kësaj, ju mund të botoni artikuj informues që tërheqin klientë të ardhshëm.

Postime në blog si “Çfarë nënkuptojnë ligjet e reja të BDI-së për banorët e Tiranës” ose “Çfarë mund të bëj nëse arrestohem në Tiraneë ?” mund të punojë për të tërhequr klientë të mundshëm në zonën tuaj lokale.

Pasi të keni gjetur fjalët kyçe që dëshironi të synoni, duhet të shkruani përmbajtje informuese që flet për interesat e klientëve tuaj. Përdorni synimin tuaj dhe fjalët kyçe të lidhura në të gjithë faqen, natyrshëm, në mënyrë që të renditni për këto terma në kërkimin lokal.

[sc name=”w”]

Google Biznesi Im

Google My Business është në thelb një direktori në internet që ju lejon të paraqisni informacionin e biznesit tuaj për tu renditur në Google Maps.

Fillimi me Google My Business ka shumë fusha ku mund të përfshini orët e biznesit tuaj, shërbimet, adresën, numrin e telefonit, URL-në e faqes në internet, fotot e biznesit tuaj dhe më shumë. Duke plotësuar plotësisht listën tuaj të Biznesit tim Google, ju potencialisht mund të tejkaloni konkurrencën tuaj në Google Maps.

Për një shembull të asaj se si duket kjo, bëni një kërkim për një nga fjalët tuaja kyçe lokale dhe shikoni listat që shfaqen në rezultatet e kërkimit organik.

Google My Business ju lejon gjithashtu të grumbulloni vlerësime nga klientët e kaluar, të cilat gjithashtu mund të rrisin reputacionin e firmës suaj të avokatisë dhe renditjen lokale.

Reputacioni dhe vlerësimet

Shqyrtimet pozitive të klientëve mund të bëjnë mrekulli kur bëhet fjalë për rritjen e autoritetit të firmës suaj ligjore, reputacionin në internet dhe renditjen e motorëve të kërkimit.

Merrni parasysh se nëse një klient i ardhshëm bën një kërkim për një avokat dhe sheh që firma juaj ka vlerësimet më pozitive, ata mund të jenë të prirur të ju zgjedhin juve përpara konkurrencës. Ju mund t’u kërkoni klientëve të lënë komente në listën tuaj të Biznesit tim Google, në Facebook dhe në listat e tjera të ngjashme !

Të pasurit e një sërë vlerësimesh pozitive mund ta veçojë firmën tuaj të avokatisë ndërsa i tregon Google që firma juaj e avokatisë është e ligjshme.

[sc name=”w”]

Ndërtimi i lidhjeve dhe citimet

Komponenti i fundit i SEO lokale për firmat ligjore është ndërtimi i lidhjeve – që përfshin tërheqjen e lidhjeve nga faqet e tjera përsëri në faqen tuaj të internetit.

Meqenëse një lidhje nga një faqe tjetër (një “backlink”) është në thelb një votëbesimi nga ajo faqe se firma juaj ligjore është me reputacion dhe një burim i mirë informacioni, tërheqja e një larmie lidhjesh me cilësi të lartë mund të përmirësojë renditjen tuaj lokale.

Një mënyrë për ta bërë këtë është duke dorëzuar informacionin e biznesit tuaj në direktoritë. Mënyra të tjera përfshijnë dërgimin e postimeve të mysafirëve në faqet e internetit, vendosjen e intervistave në botimet e industrisë, krijimin e përmbajtjes me vlerë të lartë që tërheq lidhjet natyrshëm dhe marketingun e përmbajtjes tuaj / e-libra / PDF në bloget e jashtme.

Tani, ky është vetëm maja e ajsbergut kur bëhet fjalë për ndërtimin e lidhjeve, por ia vlen të provoni një larmi strategjish në vend që të blini lidhje të lira.

Përqendrohuni në cilësi mbi cilësi. Lidhjet më të mira do t’ju ndihmojnë të rrisni renditjen tuaj lokale dhe madje të gjeneroni më shumë trafik referimesh.

Firma juaj ligjore ka nevojë për SEO lokale

Në qoftë se firma juaj e avokatëve nuk ka një strategji të fuqishme reklamimi të paguar, nuk keni mundësi të mos investoni në SEO për firmat ligjore. SEO lokale është thjesht një nga strategjitë më të mira të marketingut për firmat ligjore sepse shumica e klientëve të ardhshëm kërkojnë avokatë në zonën e tyre lokale.

Nëse nuk jeni më mirë se firmat e tjera ligjore në kërkimin lokal, ka të ngjarë të humbisni trafikun dhe klientët. Përfshini përbërësit e mësipërm në strategjinë tuaj seo për firmat ligjore  ose punësoni një profesionist SEO për t’ju ndihmuar të vendosni faqen tuaj në hartë – fjalë për fjalë.

Duke vepruar kështu, ju mund të tërheqni më shumë klientë lokalë, të përmirësoni reputacionin tuaj në internet dhe të krijoni firmën tuaj si një zyre elektronike në zonën tuaj.

[sc name=”w”]

 

img-2