Google Maps lançon katër veçori të reja për të përmirësuar përvojën e blerjeve lokale për klientët, gjë që nga ana tjetër mund të çojë në më shumë shitje për bizneset.
Përveç kësaj, Google ka publikuar statistika në lidhje me blerjet lokale gjatë sezonit të festave. Kjo përfshin kohët më të njohura për të vizituar kategori të caktuara biznesesh dhe më shumë.
Këto janë veçoritë e reja që janë tashmë të disponueshme në Google Maps në mbarë botën.
1. Biznesi i zonës
Klientët tani mund të shohin se sa e zënë është një zonë e caktuar përpara se të arrijnë atje, gjë që do t’i ndihmojë ata që preferojnë të shmangin turmat e mëdha.
Funksioni i ri, i quajtur Area Busyness, kombinon tendencat e biznesit të drejtpërdrejtë nga bizneset individuale që janë në afërsi të njëra-tjetrës.
Për të hyrë në të dhënat e Zonës Busyness, hapni Google Maps dhe klikoni lehtë mbi një zonë për të parë se sa e zënë është në kohë të ndryshme të ditës.
Google Maps do t’ju tregojë se sa e zënë është aktualisht zona dhe sa e zënë llogaritet të jetë gjatë gjithë ditës.
Të dhënat e vitit të kaluar tregojnë se dyqanet më të ngarkuara për blerjet e dhuratave për pushime janë vende si Kay Jewelers, Bath & Body Works dhe Barnes & Noble.
Kërkimet në harta për këto vende u rritën 100{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} nga nëntori në dhjetor 2020.
Qendrat tregtare priren të jenë më pak të ngarkuara të martën në mbrëmje, me orën më të njohur të së shtunës pasdite.
2. Skeda e Drejtorisë
Google Maps po zgjeron duke zgjeruar skedën e Drejtorisë globalisht në Android dhe iOS për të gjitha aeroportet, qendrat tregtare dhe stacionet e tranzitit.
Skeda e Drejtorisë ju tregon se cilat dyqane janë në një ndërtesë dhe ndihmon në gjetjen e salloneve të aeroportit, makinave me qira, parkingjeve dhe më shumë.
Nëse jeni në një qendër të madhe tregtare, për shembull, skeda “Direktoria” do të shfaqë një listë biznesesh dhe do t’ju tregojë nëse janë të hapura, cili është vlerësimi i tyre me yje dhe në cilin kat ndodhet secili biznes.
3. Pazar ushqimore
Google Maps pilotoi një veçori në fillim të këtij viti që lejon klientët të porosisin sende ushqimore.
Blerja e ushqimeve në Google Maps tani po zgjerohet në mbi 2000 vendndodhje dyqanesh në 30+ shtete në të gjithë SHBA-në.
Klientët mund të përdorin veçorinë për të porositur sende ushqimore nga Kroger, Fry’s, Ralphs dhe Marianos.
Pas vendosjes së porosisë, Google Maps do të gjurmojë statusin e porosisë dhe do t’i lejojë klientët të ndajnë ETA-n e tyre në mënyrë që dyqani të dijë se kur do të mbërrijnë.
Google vlerëson se njerëzit që përdorin këtë veçori zakonisht presin më pak se pesë minuta që porosia e tyre të jetë gati për marrje.
4. Më shumë informacion rreth restoranteve
Google Maps tani shfaq më shumë informacion kur klientët kërkojnë restorante lokale, të cilat bazohen të gjitha në informacionin e dhënë nga klientët e tjerë.
Kur klientët lënë komente, ata tani mund të ndajnë detaje në lidhje me diapazonin e çmimeve të restorantit dhe nëse ofrojnë komoditete të tilla si ulëse në natyrë, dërgesë, marrje në rrugë dhe më shumë.
Informacioni i dhënë në komentet e klientëve do të shfaqet në listën kryesore të restorantit.