5 këshilla për YouTube për të rritur një kanal në Youtube.
5 këshilla për Youtube paraqiten nga Rachel Alves, Menaxhere e Produkteve në YouTube dhe informohen nga ato që ajo ka parë në katër vitet e saj të fundit të punës për kompaninë.
Një pjesë e punës së saj në YouTube është të kuptojë pse disa kanale janë në gjendje të rritin dhe mbështesin një audiencë, ndërsa audienca e kanaleve të tjera bie me kalimin e kohës.
Alves thotë se ajo ka analizuar mijëra video gjatë kohës së saj me YouTube. Këto janë pesë gjërat kryesore që ajo ka mësuar në lidhje me rritjen e një kanali.
Alves inkurajon krijuesit më të vegjël të YouTube për të hartuar përmbajtjen e tyre rreth njerëzve. Mendoni se kush po shikon kanalin, për çfarë interesohen dhe si interesat e tyre ka të ngjarë të ndryshojnë gjatë gjashtë muajve në një vit ose më gjatë.
Hartoni strategji të përmbajtjes përreth njerëzve dhe interesave të tyre. Rregulloni ato strategji ndërsa interesat e njerëzve ndryshojnë.
“Dhe mos harroni se duhet të bëni dy gjëra në mënyrë që të rriteni. Ju duhet të tërheqni shikues të rinj dhe më pas duhet t’i mbani ata shikues të kthehen për të parë më shumë. “
Me më shumë përmbajtje se kurrë në internet, bëhet gjithnjë e më e vështirë për tu veçuar. Alves rekomandon që të kërkohen kategori të ulëta dhe të ulëta dhe të shkojnë pas boshllëqeve në treg.
Ose bëj diçka më të mirë sesa ajo që është tashmë atje, ose bëj diçka ndryshe .
Shikoni shumë video
Krijuesit e përmbajtjes këshillohen të shikojnë shumë video, të ngjashme me atë se si një pronar biznesi do të mbikëqyrë tregun e tyre me kërkime të vazhdueshme.
Shikoni krijuesit që prodhojnë përmbajtje të ngjashme dhe mendoni se çfarë po bëjnë që po funksionon aq mirë. Ideja nuk është të kopjoni videot, por të kuptoni se çfarë gëzon shikimi i audiencës së tyre.
Krijoni një markë
YouTube rekomandon krijimin e markës së fortë duke ruajtur një stil me:
- Tituj
- Miniatura
- Ngjyrat
- Grafika
- Shkronjat
- e kështu me radhë
Një markë e veçantë ndihmon një kanal dhe përmbajtja e tij të qëndrojë midis shumë opsioneve që shikuesit kanë në YouTube këto ditë.
Një markë ndihmon shikuesit të njihen me një kanal dhe ta njohin atë sa më shpejt që ofrohet në rekomandime. Kjo mund të çojë në më shumë klikime dhe shikime mbi përmbajtjen e kanalit
Për kanale të reja dhe më të vogla, YouTube thotë se mendoni se cilat shkronja, ngjyra dhe stile përfaqësojnë më së miri markën tuaj. Pastaj sigurohuni që ata elementë të jenë të pranishëm në ikonën e kanalit, artin e kanalit, përshkrimin e kanalit dhe rimorkion e kanalit.
Jini të qëndrueshëm
Konsistenca është çelësi i rritjes në YouTube, pasi mund të duhen kohë dhe eksperimente për t’i bërë shikuesit të bëjnë zakon të shikojnë një kanal rregullisht.
Në mënyrë që shikuesit të kthehen për të parë, krijuesit kanë gjetur sukses me strategji si ngarkimi i vazhdueshëm në një orar. Kjo i ndihmon shikuesit të dinë kur të presin përmbajtje të re.
Kanalet që mbajnë një audiencë kanë tendencë të vazhdojnë të bëjnë video rreth temave dhe temave të ngjashme si ajo që fillimisht i ndihmoi ata të tërhiqnin shikuesit.
Kanalet në YouTube nuk duhet ta kufizojnë krijimtarinë e tyre, por një farë qëndrueshmërie do të ndihmojë në krijimin e numrave të shikueshmërisë në fillim.
Perktheu dhe përshtati : | BOS.al |
Na ndiqni ne Instgram : | bos.marketing_ |