Media sociale : menaxhimi i rrjeteve sociale është procesi i krijimit, caktimit, analizimit dhe angazhimit me përmbajtje të postuar në platformat e mediave sociale, si Facebook, Instagram dhe Twitter.
Një menaxher i mediave sociale mund të punësohet nga një markë, individ ose biznes për të arritur klientë të rinj në internet ose për të përmirësuar dhe ruajtur reputacionin e tyre.
Menaxherët e rrjeteve sociale janë ekspertë në trajtimin e aktivitetit të mediave sociale, nga përgjigja ndaj komenteve të klientëve deri tek zhvillimi i strategjisë se si të arrihen qëllimet afatgjata të marketingut duke botuar përmbajtje origjinale.
Sidoqoftë, ka edhe mjete të menaxhimit të mediave sociale që ju japin kontroll mbi strategjinë tuaj.
Edhe nëse koha juaj është e kufizuar, mjetet dhe shërbimet e menaxhimit të mediave sociale mund ta bëjnë prezencën tuaj të mediave sociale një përparësi.
Dhe nëse nuk po i bëni mediat sociale përparësi në këtë pikë të lojës, jeni në telashe.
Rrjetet sociale luajnë një pjesë integrale në peisazhin e biznesit.
Me 3.2 miliardë njerëz që përdorin mediat sociale në të gjithë botën, dhe 11 përdorues të rinj çdo sekondë, është e sigurt të thuash që moda është kthyer në një standard global.
Mjetet dhe shërbimet e menaxhimit të mediave sociale mund t’ju ndihmojnë të arrini këtë audiencë të madhe dhe ta bëni drejtimin e një fushate të mediave sociale padyshim më të thjeshtë.
Nëse dëshironi të filloni strategjinë e biznesit tuaj të mediave sociale, ka shërbime ekspertësh me të cilët mund të këshilloheni.
Ju mund të na besoni ne biznesin tuaj per të marrë disa kuota të krahasueshme për marketing dixhital dhe shërbime të menaxhimit të mediave sociale.
Në këtë faqe
- Fillimi: Shpjegohet Menaxhimi i Mediave Sociale
- Elementet kryesore të menaxhimit të mediave sociale
- Përfitimet e menaxhimit të mediave sociale
- Sa kushton menaxhimi i mediave sociale?
- Statistikat e Menaxhimit të Medieve Sociale
- Mjetet dhe shërbimet më të mira të menaxhimit të mediave sociale
- Krahasoni Kuotat e Çmimeve
Po kërkoni një mënyrë për të përmirësuar marketingun tuaj?Angazhoni audiencën tuaj dhe rrisni fitimet tuaja me automatizimin e marketingut pa stres
Fillimi me mediat sociale dhe menaxhimin e tyre
Angazhimi me audiencën tuaj përmes mediave sociale është më i rëndësishëm se kurrë.
Klientët ndërveprojnë me markat përmes Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn dhe më shumë, dhe ata presin përgjigje të shpejta dhe rezultate profesionale.
Këtu hyn menaxhimi i mediave sociale.
Mjetet e menaxhimit të mediave sociale
Nëse thjesht po lundroni në ujërat e marketingut të mediave sociale, postimet që bëni vetë nuk janë një mënyrë e shkëlqyer për të filluar.
Këto platforma mund t’ju ndihmojnë të menaxhoni fushatat tuaja me ndërfaqe të thjeshta dhe gjithëpërfshirëse të krijuara për fillestarin e menaxherit të mediave sociale.
Plus, mjetet e menaxhimit të mediave sociale shpesh janë shumë të volitshme dhe shumë ofrojnë versione falas për tu provuar para se të blini.
Sidoqoftë, nëse doni të bëni vërtet një ndryshim në mediat sociale, do t’ju duhet një menaxher i tyre.
Shërbimet e Menaxhimit të Mediave Sociale
Ndërsa mjetet e menaxhimit të mediave sociale mund të ndihmojnë kompaninë tuaj të rrisë sasinë e përmbajtjes tuaj, përmirësimi i cilësisë së përmbajtjes suaj është po aq i rëndësishëm kur bëhet fjalë për të angazhuar audiencën tuaj të synuar.
Për fat të mirë, shërbimet e menaxhimit të mediave sociale janë të pajisura me njohuri dhe burime për të menaxhuar praninë tuaj të mediave sociale.
Përmes postimeve të synuara, reklamave të sponsorizuara dhe një game të gjerë taktikash të mediave sociale që janë përtej njohurive të zakonshme, këto shërbime mund ta sjellin biznesin tuaj në nivelin tjetër.
[sc name=”w” ]
Elementet kryesore të menaxhimit të rrjeteve sociale
Pavarësisht nëse punësoni një shërbim të marketingut në rrjetet sociale do të jeni në gjendje të transformoni biznesin tuaj nga dyqan i vogel në nje fabrikë pa harxhuar shumë.
Menaxhoni shumë llogari
Duke pasur parasysh gjendjen e mediave sociale sot, një nga aspektet më të vështira për t’u ndjekur është të gjitha llogaritë e ndryshme.
Midis Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn dhe tani TikTok, numri i madh i llogarive që duhet të menaxhoni mund të jetë i mjaftueshëm për të mbingarkuar edhe menaxherët më me përvojë të marketingut.
Me menaxhimin e mediave sociale, të gjitha ato llogari ngushtohen në një platformë të vetme.
Ju do të jeni në gjendje të postoni në secilin në çast, duke ju kursyer orë kohë në baza ditore.
Plus, me aftësinë për të postuar të njëjtën përmbajtje në shumë llogari në të njëjtën kohë, mund të siguroheni që biznesi juaj eshte ne rruge te duhur.
Planifikoni postimet paraprakisht
Ndoshta një nga faktet fatkeqe në lidhje me mediat sociale është se kohët më të mira për të postuar rrallë rreshtohen kur jeni në të vërtetë në internet.
Kjo do të thotë që ju duhet të prishni ditën tuaj dhe të postoni përmbajtje gjatë kohërave të rastësishme pa shumë kohezion.
Punonjesi i menaxhimit të rrjeteve sociale rregullon të gjitha keto.
Kjo ju lejon të caktoni postime paraprakisht për të shkuar drejtpërdrejt në çdo kohë që ju duket e përshtatshme, pavarësisht nga koha në atë moment.
Monitoroni komentet dhe përgjigjeni në mënyrë efikase
Me komentet të konsumatorëve që dëshirojnë shërbimin ndaj klientit përmes mediave sociale sesa telefonit ose postës elektronike, aftësia për të reaguar shpejt dhe me efikasitet është thelbësore.
Me funksionalitetin standard të platformës së mediave sociale, kjo është një punë e përditshme serioze që ka të ngjarë të përfshijë një përfaqësues 24/7 që mund të mbajë gjurmët e të gjitha gjërave për ju.
Për fat të mirë, nese e keni besuar diku menaxhimin e mediave sociale, nuk do të jeni të detyruar të jeni në telefon gjatë gjithë kohës.
Ju do të jeni në gjendje të kontaktoni me lehtësi klientët që komentojnë përmbajtjen, si dhe të siguroni funksionalitetin e chatbot (në varësi të rrjetit social) për t’u përgjigjur menjëherë për t’ju dhënë pak kohë për të formuluar një përgjigje.
Analizoni angazhimin shoqëror ne rrjetet sociale
Ndërsa platformat e mediave sociale shpesh ofrojnë një lloj mjeti monitorimi më vete, marrja e një pamjeje të plotë se kush po merret me përmbajtjen tuaj mund të jetë e vështirë pa pak ndihmë.
Për fat të mirë, me softuerin e menaxhimit të mediave sociale, ju mund të merrni të gjithë informacionin që ju nevojitet për të parë se kush po merret me përmbajtjen tuaj, sa shpesh dhe nga vijnë.
Kjo do t’ju lejojë të strategjizoni më mirë në planin afatgjatë, pasi do të dini se çfarë funksionon dhe çfarë jo.
Merrni analitikë gjithëpërfshirës
Të kuptuarit se si është të komentosh dhe sa shpesh është i rëndësishëm, por çelësi për një marketing efektiv është një seri e fuqishme analitike, dhe shumë platforma të mediave sociale mbeten në atë front.
Por me softuerin e menaxhimit të mediave sociale, ju mund të merrni mjetet gjithëpërfshirëse të raportimit për të informuar me të vërtetë strategjinë tuaj nga lart poshtë.
Ju do të merrni qasje në numrat demografikë, statistikat gjeografike dhe një gamë të gjerë analitikash të tjerë që do të ofrojnë të dhëna vepruese për të përmirësuar praninë tuaj të mediave sociale në të gjithë bordin.
Bashkëpunoni për përmbajtjen
Standardet që zhvendosen vazhdimisht të mediave sociale e bëjnë të vështirë të bësh një ndikim, veçanërisht si biznes.
Ka kaq shumë postime të kombinuara me gjithë atë përmbajtje virale, duke ulur aftësinë tuaj për të arritur klientët në një mënyrë kuptimplote.
Kjo është ajo ku një ekip njerëzish mund të vijnë në ndihmë, dhe me menaxhimin e mediave sociale, ju do arrini goxha.
Ndërsa platformat nuk lejojnë shumë bashkëpunim, menaxhimi i mediave sociale nga nje ekspert ju jep mundesine qeato të aksesohet nga të gjithë punonjësit tuaj në të njëjtën kohë.
Kjo i lejon ata të bashkëpunojnë në postime specifike ose fushata të plota, kështu që ju të mund të përfitoni sa më shumë nga çdo postim.
[sc name=”w” ]
Si mund të përfitojnë bizneset tuaja nga media sociale?
Mjetet dhe shërbimet e menaxhimit të mediave sociale janë krijuar për ta bërë më të lehtë marketingun, i cili në fund të fundit rrit fitimet.
Në fund të fundit, çfarë kuptimi ka të paguash për reklamim ose shërbime të reja nëse ato nuk do të përmirësojnë fitimet tuaja ?
Ndersa nje ekspert i social mediave arrin tju grumbulloje goxha fitime
Menaxhimi i mediave sociale mund t’ju ndihmojë te:
- Kurseni kohë – duke planifikuar postimet paraprakisht, në vend që të ngarkoni veten duke kujtuar të postoni në orët e pikut gjatë ditës.
- Rritni autoritetin – duke postuar shumë herë në ditë në një gamë të gjerë platformash.
- Kuptoni audiencën tuaj – duke siguruar analiza të hollësishme që shpjegojnë se kush po ju ndjek, nga vijnë, dhe çfarë duan nga biznesi juaj.
- Përmirësoni mbështetjen e klientit – duke krijuar një rrugë të thjeshtë për klientët që të pyesin për kompaninë tuaj përmes mediave sociale dhe duke e bërë të thjeshtë për ju që të përgjigjeni.
- Merrni kontrollin e reputacionit të markës suaj – duke ju lejuar të monitoroni komentet dhe reagimet më nga afër, dhe të përgjigjeni sa më shpejt që të jetë e mundur.
- Nxitni inovacionin – duke inkurajuar bashkëpunimin krijues nëpër platforma të reja, për secilën fushatë të mediave sociale.
Qartë, menaxhimi i mediave sociale ka përfitime.
Por, të kuptuarit se si funksionon është vetëm hapi i parë në vendosjen nëse duhet ose jo të besoni rretet sociale tek nje ekspert.
Pra, cili është hapi tjetër ? Kostoja
Marketingu ka të bëjë më shumë sesa thjesht marrjen e pëlqimeveOptimizoni strategjinë tuaj sot me nje punonjes marketingu
[sc name=”w” ]
Rrjetet Sociale : Kostoja e menaxhimit
Menaxhimi i mediave sociale ka dy faktorë të rëndësishëm: numri i llogarive që planifikoni të menaxhoni dhe numri i postimeve që planifikoni të postoni paraprakisht.
Llogaritë e mediave sociale
Bukuria e mjeteve të menaxhimit të mediave sociale është aftësia juaj për të planifikuar postime për Facebook, Instagram, Twitter dhe madje LinkedIn nga një platformë e vetme.
Sidoqoftë, varësisht nga sa llogari po kërkoni të menaxhoni, çmimi mund të rritet.
Postimet në Mediat Sociale
Qëllimi kryesor i mjeteve të menaxhimit të mediave sociale është të caktojnë postimet paraprakisht në mënyrë që të mos keni nevojë të kaloni kohën tuaj të përsosur për të arritur ato orë kulmi. Sidoqoftë, nëse jeni duke u përpjekur të merrni përqasjen “sasi mbi cilësinë”, mund t’ju duhet të paguani pak më shumë.
Kostoja e Shërbimeve të Menaxhimit të Mediave Sociale
Nëse po kërkoni të hapni me të vërtetë potencialin e një fushate të rrjeteve sociale, shërbimet e menaxhimit të mediave sociale janë mënyra më e mirë për të shkuar.
Për shkak të kësaj, shërbimet e menaxhimit të mediave sociale ndryshojnë shumë në kosto, varësisht nga një gamë e gjerë faktorësh, duke përfshirë:
- Madhësia e kompanisë tuaj
- Sa shpesh planifikoni të postoni
- Lloji i shërbimeve që ju kërkoni
- Në cilat platforma dëshironi të ndani përmbajtje
- Niveli i analizave që ju nevojiten
- Pavarësisht nëse do të ofroni shërbimin ndaj klientit përmes mediave sociale
Kur bëhet fjalë për shërbimet e menaxhimit të mediave sociale, kostot e ndryshme e bëjnë të domosdoshme marrjen e një vlerësimi të personalizuar përpara se të merrni një vendim.
Për të marrë një ide të mirë të asaj që ekziston atje, hidhni një vështrim në disa mjete dhe shërbime që kemi shqyrtuar më poshtë.
Statistikat e Menaxhimit të Rrjeteve Sociale
Ndryshe nga aspektet e tjera të biznesit tuaj, matja se sa e rëndësishme është media sociale për ndërtimin e një kompanie në rritje është shumë e vështirë.
Me metrika abstrakte dhe qasje unike ndaj suksesit, të paturit e disa statistikave për ta çuar mesazhin në shtëpi nuk do të dëmtojë kurrë.
- Gjysma e popullsisë botërore përdor media sociale (kjo është 3.8 miliardë njerëz)
- 97% e konsumatorëve dixhitalë kanë përdorur mediat sociale në muajin e fundit
- 45% e konsumatorëve kanë kontaktuar një kompani në mediat sociale
- 52% e zbulimit të markës ndodh në burimet shoqërore publike
- 55% e tregtarëve socialë etiketuan matjen e ROI si shqetësimin e tyre kryesor
- Sipas një studimi të vitit 2011, tregtarët shohin një kthim mesatar prej 95% të investimeve në menaxhimin e mediave sociale
Nëse këto statistika nuk nxjerrin në pah vlerën dhe rëndësinë e krijimit të një strategjie të menaxhimit të mediave sociale për kompaninë tuaj, ne nuk e dimë se çfarë do të bëjë.
Rrjetet sociale : Mjetet dhe shërbimet më të mira të menaxhimit
Tani e dini se çfarë përfshin menaxhimi i mediave sociale, përfitimet e tij dhe faktorët e kostos që do të përcaktojnë se çfarë lloj çmimi mund të prisni, këtu janë disa shembuj të kompanive që mund t’ju ndihmojnë.
Ne kemi bashkuar një përzgjedhje të mjeteve dhe shërbimeve kryesore të menaxhimit të mediave sociale në dispozicion në 2019.
Mendoni vete : Rrjetet Sociale dhe puna ne to
Nëse do të preferonit të ishit praktikë me mediat sociale të markës suaj, atëherë ka disa mjete të shkëlqyera që mund të zgjidhni, për të menaxhuar sesi e bëni këtë.
Mediat sociale për biznes nuk duhet të përfshijnë hyrjen në një llogari standarde në Facebook ose Twitter, ashtu si do të bënit me një faqe personale.
Bizneset duhet të jenë më të zgjuar.
Mjetet e menaxhimit të mediave sociale mund t’ju lejojnë të planifikoni azhurnime, të menaxhoni me efektshmëri komentet e shërbimit ndaj klientit dhe të mësoni rreth tendencave se si klientët tuaj ndërveprojnë me markën tuaj.