Kemi 2 lloje social media marketing: organike dhe me pagesë. Me demografinë dhe interesat e audiencës që bëhen më të larmishme se kurrë, social media marketingu i paguar është mënyra me efikase për të synuar klientët me demografikë dhe interesa që përputhen me biznesin tuaj . Konsiderohet si praktika më e mirë për të investuar në marketing social të paktën në fazat fillestare të biznesit tuaj , sepse ndihmon që topi të rrokulliset. Më poshtë janë pesë hapa veprimi për një fushatë të suksesshme të paguar të marketingut social.
Vendosni për një buxhet realist
Një fushatë e mirë marketingu jep Return On Investment (ROI) më të lartë të jetë e mundur ose në terma të tjera të marketingut, kthimi i shpenzimet mbi Reklamim (Return On Advertising Spend (ROAS)) . Përcaktoni buxhetin tuaj mujor për të shkuar drejt social media marketingut të paguar. Sa duhet të shpenzoni në marketing ? Duke folur në përgjithësi, keshillohet qe bizneset e vogla dhe të mesme lënë mënjanë 10 deri në 20 përqind të fitimeve për shpenzimet per marketingut.
Sekreti fshihet ne detaje
Ju duhet të jeni në gjendje të vendosni perimetra të hollësishëm, veçanërisht nëse shënjestrimi lokal është pjese perberese e klienteve te biznesit tuaj. Sa të hollësishme janë specifikimet demografike të audiencës në platformën e reklamave që keni zgjedhur? Për sa i përket shënjestrimit lokal, a është mjaft specifike diapazoni juaj i reklamave për të synuar vetëm fushat që biznesi juaj mbulon?
Gjeni nëse mund të zvogëloni cilësimet e vendndodhjes gjeografike. Për shembull, nëse drejtoni një biznes pastrimi kimik në Astir të Tiranes , nuk ka kuptim të përfshini njerëz që jetojnë në Kinostudio në shënjestrimin tuaj lokal. Në mënyrë të ngjashme, vetëm shënjestrimi i interesit mund të çojë në një fushatë të pakuptimtë. Për shembull, nëse drejtoni një kafene në Durres , nuk i shërben asnjë qëllimi që dikush që bashkëvepron në mënyrë aktive me përmbajtjen e reklames per kafenen, por jeton në Elbasan, të shohë reklamën tuaj .
Së pari përcaktoni nëse shënjestrimi lokal është thelbësor për biznesin tuaj. Nëse është kështu, duhet të jeni në gjendje të specifikoni synimin për të mbuluar vetëm zonën tuaj kryesore të biznesit. Ju mund të keni nevojë për shënjestrim të parcializuar për ta bërë të mundur këtë.
Platformë
Identifikoni se kush kontribuon në shitjet aktuale, gjinia, mosha, vendhja.
Cili segment i demografisë së klientit tuaj kontribuon më shumë në shitje? A janë burrat në të njëzetat apo gratë në të tridhjetat? A tregojnë të dhënat tuaja ndonjë korrelacion midis shitjeve dhe vendndodhjes së klientëve – urban kundrejt rurale? Analiza demografike është një domosdoshmëri për të kuptuar audiencën dhe për të filluar një fushatë të suksesshme sociale me pagesë.
Zgjidhni hapësirën e duhur
Gjeni median optimale të reklamave për biznesin tuaj. A është produkti ose shërbimi juaj më i popullarizuar në Instagram?
Instagram kërkon përfaqësim vizual të biznesit tuaj, që do të thotë se duhet të keni burime designe për të hartuar imazhe. Zgjidhni median e duhur duke pasur parasysh burimet dhe instrumentat qe keni biznesit tuaj per marketingun. Për shembull, Facebook dhe Instagram kërkojnë shumë dizajn grafik dhe redaktime të rastit të videos . Nëse nuk jeni i sigurt se ku të filloni, Boss.al është një vend i shkëlqyeshëm për të njohur rrjetet e ndryshme sociale.
Matni suksesin me KPI të mediave sociale
Kjo është veçanërisht e rëndësishme për bizneset Online në Offline ( O2O ). Edhe me përshtypje të larta, angazhim dhe shkallë të klikimeve të një reklame, nuk ka asnjë mënyrë për të zbuluar se sa reklama ka kontribuar ne shitjet aktuale të dyqanit. Mënyra e vetme për të gjetur efikasitetin e reklamave sociale është të pyesni vizitorët se si kanë dëgjuar për biznesin tuaj, veçanërisht nëse kanë dëgjuar nga burimi i reklamës suaj të paguar. Identifikoni përqindjen e shitjeve që vijnë nga marketing social i paguar në mënyrë që të mund të vendosni KPI tuaj në përputhje me rrethanat