BOS.al

John Mueller i Google këshillon pronarët e faqeve që një faqe në internet duhet të ketë të paktën disa përmbajtje unike në krye të faqes.

Si një praktikë më e mirë për SEO, zona e sipërme e palosjes së një faqe në internet duhet të ketë të paktën disa përmbajtje që janë unike për atë faqe.

Kjo rekomandohet nga John Mueller i Google gjatë bisedimit javor të SEO të regjistruar në 4 qershor.

Një pronar i faqes me emrin Jameson Sansone i bën Mueller një pyetje në lidhje me përsëritjen e të njëjtës përmbajtje në zonën e sipërme të faqeve të shumta në internet.

Për të qenë specifik, Sansone po ristrukturon blogun e faqes së tij dhe synon të përdorë të njëjtën banderolë , të njëjtin titull, të njëjtën pjese të tekstit dhe të njëjtën grup lidhjesh në krye të të gjitha faqeve të temës.

Ai kërkon mendimin e Mueller për këtë ide, duke e ditur që Google dëshiron të shohë përmbajtjen aktuale kur zvarrit një faqe në internet.

Sa e rëndësishme është që përmbajtja e sipërm e palosshme të jetë unike në secilën faqe?

Siç rezulton, Google e konsideron mjaft të rëndësishme që të paktën disa përmbajtje mbi vija të jenë unike për faqen në të cilën ndodhet.

Ja përgjigjja e plotë e Mueller.

Rëndësia e përmbajtjes unike sipër palosjes

Eshtë joreale që një faqe në internet të ketë 100{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} përmbajtje unike mbi të gjitha faqet e internetit.

Gjithmonë do të ketë përmbajtje që përsëritet në shumë faqe, një menu të tillë navigimi, ose një banderolë, ose elementë të tjerë që shfaqen zakonisht në krye të një faqeje.

Sidoqoftë, pronarët e faqeve duhet të synojnë të vendosin të paktën një sasi minimale të përmbajtjes unike mbi vija.

Fineshtë mirë të kesh të njëjtin imazh gjenerik në krye të një faqeje, thotë Mueller, për sa kohë që është e ekuilibruar me përmbajtje që nuk shfaqet diku tjetër në faqe.

“Pjesa e rëndësishme për ne është me të vërtetë se ka një sasi të përmbajtjes unike në zonën e sipërme të HEADER. Pra, nëse keni një banderolë në krye, dhe keni një imazh të përgjithshëm heroi në krye, kjo është plotësisht e mirë. Por disa nga përmbajtjet e mësipërme të HEADER duhet të jenë unike për atë faqe.

Dhe kjo mund të jetë diçka si një titull që është i dukshëm në një rast minimal. Por të paktën disa nga përmbajtjet e mësipërme duhet të jenë unike. Pra, ky është një lloj udhëzimi që kemi në atë drejtim. “

Duket sikur pronarët e faqeve mund të kalojnë me një sasi minimale të përmbajtjes unike mbi vija, megjithëse ka më shumë gjasa më të mira.

Nëse dizajni i faqes suaj ju kufizon në një sasi të vogël të përmbajtjes së personalizuar në zonën e sipërme të palosjes, synoni të përfshini diçka që është e dobishme për qëllime renditjeje.

Përfshirja e diçkaje që është e rëndësishme për atë për të cilën faqja duhet të renditet mund të provojë të jetë një strategji efektive.

Përveç kësaj, Mueller sugjeron të bëjmë disa prova për të parë jo vetëm se si Google i trajton këto lloje faqesh, por edhe se si përdoruesit u përgjigjen atyre.

Ndërsa Google mund të jetë mirë me një sasi minimale të përmbajtjes unike mbi header, a do ta shohin përdoruesit atë tërheqës?

“Probabilitieti gjithashtu diçka ku ju doni të shikoni se si përdoruesit bashkëveprojnë me ato faqe më pas. Por kjo është disi më shumë nga një perspektivë jo-SEO. Kështu është gjithmonë, mendoj, e rëndësishme për raste si ato që hidhni një vështrim se çfarë ndodh në të vërtetë me përdoruesit më pas. “

Shpresojme që ky material tju shërbej për faqen tuaj!

Perktheu dhe përshtati : BOS.al nga | Google.com

 

Chat with us about Google: Vendosni përmbajtje unike në postimet tuaja