Tregtarët po marrin veçori të reja të raportimit në Google Analytics 4 për të hulumtuar më thellë në njohuritë kryesore. Platforma gjithashtu po riorganizohet paksa për përdorshmëri.
Qëllimi i këtyre veçorive të reja është të ndihmojnë tregtarët të mbushin boshllëqet e atyre që nuk marrin pjesë në gjurmim dhe të ndihmojnë reklamuesit të kenë më shumë të dhëna që u duhen më shpejt ndërsa njohin që ato pika të të dhënave ndryshojnë nga biznesi në biznes.
Menuja e re majtas
Google ka njoftuar që Google Analytics 4 do të miratojë një menu të re të majtë të navigimit. Menuja u krijua për ta bërë më të lehtë për përdoruesit që të lëvizin shpejt dhe intuitivisht në raporte të ndryshme për rastin e përdorimit të tyre. Secila seksion është krijuar për të mbështetur një rast tjetër të përdorimit dhe këto seksione do të quhen “Hapësira pune”.
Modelimi i zgjeruar i konvertimit
Më vonë këtë vit, Google Analytics do të fillojë shtrirjen e modelimit të konvertimit në “raporte të caktuara”.
Google nuk ka specifikuar se cilat raporte do të përdorin të dhënat e modeluara ose nëse tregtarët do të kenë aftësinë e zgjedhjes.
Të dhënat e modeluara përpiqen të plotësojnë boshllëqet e raportimit nga ata vizitorë që nuk kanë pranuar të ndjekin cookie-t.
Raportimi më fleksibël në GA4
Google gjithashtu ka njoftuar që përdoruesit me qasje në administrator do të jenë në gjendje të kurojnë ndërfaqen e Analytics. Kjo do të thotë që njerëzit mund të zgjerojnë një panel në të majtë që do të zgjerojë dimensionet kryesore dhe metrikat, të cilat do t’i lejonin ata të personalizojnë se si duken raportet e tyre – jo vetëm për raportet e personalizuara por për raportet e paracaktuara. Për shembull, në shembullin e dhënë, ata ndanë raportin e blerjes së përdoruesit duke u personalizuar me metrika të ndryshme.
Qëllimi i këtij ndryshimi është të lejojë përdoruesit të gjejnë njohuritë që u nevojiten edhe më shpejt.
Të njëjtat cilësime mund të përdoren për të grupuar raportet në koleksione dhe për të krijuar pamje të përgjithshme. Këto raporte mund të ruhen në “Reports Snapshot”, faqja kryesore për Reports Workspace.
Modelimi i drejtuar nga të dhënat
Së shpejti, të gjitha vetitë e Google Analytics 4 do të bëjnë të disponueshëm atribuimin e drejtuar nga të dhënat. Do të ketë gjithashtu dy raporte të reja: raporti i shtigjeve të konvertimit dhe raporti i krahasimit të modelit.
E para do të jetë e ngjashme me raportin që përdoruesit e Universal Analytics janë të njohur, i cili do t’ju lejojë të monitoroni rrugën e plotë të konsumatorit, nëpër kanale të ndryshme. Raporti i ri do të përfshijë gjithashtu vizualizimin e kredisë së konvertimit për të ndihmuar tregtarët të kuptojnë vlerën e tyre dhe, në fund të fundit, ROI nga kanali.
Raporti i krahasimit të modelit lejon tregtarët të krahasojnë modele të ndryshme të atribuimit për të parë ndikimin në website të ndryshme.
Fotografi e reklamimit
Në Google Marketing Livestream, u njoftua që një hapësirë e re reklamuese do të hapet dhe sot, Google ka dhënë më shumë detaje se çfarë do të përfshijë ajo.
Raporti i ri përfshin atë që Google po gjykon si “Fotografi Reklamuese”, e cila është një panel kontrolli që përfshin forma shndërrimi me shumë kanale, vëllime konvertimi sipas kanalit dhe një grafik krahasimi të modelit të atributit.
Raporti ofron një gjerësi informacioni në një vështrim për rishikime të shpejta por nuk përfshin thellësinë e informacionit që reklamuesit janë mësuar nga Universal Analytics.