Në një nivel të lartë, marketing dixhital i referohet reklamës së dhënë përmes kanaleve dixhitale të tilla si motorët e kërkimit, faqet e internetit, mediat sociale, postat elektronike dhe aplikacionet mobile.
Konsumatorët mbështeten shumë te mjetet dixhitale për të hulumtuar produktet. Për shembull, Mendoni me Google njohuritë e marketingut zbuluan se 48% e konsumatorëve fillojnë kërkimet e tyre në motorët e kërkimit, ndërsa 33% kërkojnë në faqet e internetit të markave dhe 26% kërkojnë në aplikacionet mobile.
Ndërsa marketingu dixhital i ditëve moderne është një sistem i jashtëzakonshëm kanalesh në të cilat tregtarët thjesht duhet të jenë në brendësi të markave të tyre.
Reklamimi në internet është shumë më kompleks sesa vetëm kanalet. Në mënyrë që të arrihet potenciali i vërtetë i marketingut dixhital, tregtarët duhet të gërmojnë thellë në botën e sotme të gjerë dhe të ndërlikuar të internetit për të zbuluar strategji që bëjnë një ndikim përmes marketingut dixhital. Marketingu është metoda e formimit të ndërveprimeve kuptimplota me klientët e mundshëm dhe kthimi i klientëve bazuar në të dhënat që mbledh me kalimin e kohës. Duke angazhuar klientët në një fushatë dixhitale, ju ndërtoni vetëdijen e markës, vendoseni veten si një udhëheqës të mendimit të industrisë dhe vendosni biznesin tuaj në krye kur klienti është i gatshëm të blejë.
Duke zbatuar një strategji të marketingut dixhital, tregtarët mund të mbledhin njohuri të vlefshme për sjelljet e audiencës së synuar ndërsa shikojmë për metodat e reja të angazhimit të klientit. Për më tepër, kompanitë mund të presin të shohin një rritje të mbajtjes. Sipas një raporti nga BOS.al, kompanitë me strategji të forta të angazhimit të klientëve në marketing mbajnë mesatarisht 89% të klientëve të tyre krahasuar me kompanitë me programe të dobëta marketingu që kanë një normë mbajtjeje prej vetëm 33%.
Sa i përket të ardhmes së marketingut dixhital, ne mund të presim të shohim një rritje të vazhdueshme të shumëllojshmërisë së pajisjeve që vishen në dispozicion të konsumatorëve. Forbes parashikon gjithashtu që mediat sociale do të bëhen gjithnjë e më biseduese në hapësirën B2B, përmbajtja e videos do të rafinohet për qëllime të optimizimit të motorëve të kërkimit (SEO) dhe marketingu me email do të bëhet edhe më i personalizuar.
“Dixhitali është thelbi i gjithçkaje në marketing sot – ai ka kaluar nga” një nga gjërat që bën marketing “në” Gjëja që bën marketing “.”
Problemet e zakonshme që mund të zgjidhë marketing dixhital
Për të optimizuar strategjitë tuaja të marketingut, dixhitali është i detyrueshëm. Marketingu dixhital mund t’ju ndihmojë të njihni audiencën tuaj, të mësoni të dhëna të rëndësishme për ta dhe të siguroni metrika që do t’i japin besueshmëri ekipit tuaj të marketingut.
- Problemi: Unë nuk e njoh audiencën time aq sa duhet për të filluar . Njohja me audiencën tuaj kërkon kohë dhe ndërsa ekipi juaj i marketingut mund të ketë krijuar persona të audiencës që mund të përdoren, konsumatorët që kalojnë kohë në internet në mënyrë aktive mund të mos sillen në mënyrën që prisni. Do të duhet të provoni gjuhë të ndryshme me synime të ndryshme, duke mbajtur parasysh që përshkrues të caktuar do t’u pëlqejnë njerëzve të ndryshëm dhe vendit të tyre në ciklin e blerjes. Lidhuni me audiencën tuaj dhe do të ndërtoni kredibilitet që do t’ju dallojë nga konkurrenca.
- Problemi: Unë nuk kam optimizuar kanalet e mia për SEO . Pavarësisht nga pozicioni juaj në procesin e marketingut, është e rëndësishme të keni një kuptim të praktikave më të mira të SEO. Përveç përmirësimit të renditjes së motorëve të kërkimit, SEO mund të përforcojë dhe mbështesë testimin dhe optimizimin e fushatës suaj për të siguruar që jeni duke ofruar përmbajtje të vlefshme me cilësi të lartë që klientët tuaj të mundshëm duan.
- Problemi: Unë nuk kam një strategji të mediave sociale. Pavarësisht nëse doni të zhvilloni një strategji organike të mediave sociale, një strategji të paguar të mediave sociale, ose një përzierje të të dyjave, është e rëndësishme të keni një formë të marketingut social. Ndërsa media sociale është e shkëlqyeshme për markë dhe angazhim, ajo gjithashtu mund të jetë një kanal i dobishëm për reklamimin e marketingut dixhital. Gjeni një vend dhe një zë të qëndrueshëm, jini të durueshëm dhe me rritjen e mëposhtme, ndikimi i reklamave tuaja do të rritet gjithashtu.
Problemi: Jam nën presion nga CMO për të raportuar mbi metrikat që mbështesin vijën fundore. Marketingu dixhital mbështet një univers të gjerë të matjeve që mund të përdoren për të përcaktuar efektivitetin e përpjekjeve tuaja të marketingut, por këto metrika duhet të zgjidhen me kujdes. Çdo rast do të varet nga përbërja e audiencës tuaj dhe do të përqendrohet në secilin kanal. Duke e mbajtur parasysh këtë, filloni duke përcaktuar qëllimet tuaja për secilin kanal dhe vendosni metrikat që CMO juaj do të dëshirojë të shikojë më shumë.
Komponentët e marketingut dixhital
Marketingu dixhital përfshin shumë mënyra reklamimi me të cilët klientët bashkëveprojnë shumë herë në ditë. Për të përdorur si duhet këto kanale, duhet të keni një kuptim të secilit.
- Kërkim me pagesë. Reklamimi i kërkimit me pagesë ose reklamimit të pagimit për klikim (PPC), zakonisht i referohet rezultatit të sponsorizuar në krye ose në anën e faqes së rezultateve të motorit të kërkimit (SERP). Këto reklama ju tarifojnë për çdo klikim dhe ato mund të përshtaten që të shfaqen kur futen terma të caktuara kërkimi, kështu që reklamat tuaja u drejtohen audiencave që kërkojnë diçka në veçanti. Këto reklama mund të jenë jashtëzakonisht efektive, pasi ato mbështeten në të dhënat e grumbulluara nga sjellja e individëve në internet dhe përdoren për të rritur trafikun e faqes në internet duke shpërndarë reklama përkatëse te njerëzit e duhur në kohën e duhur. Këto reklama përfshijnë gjithashtu rimarrjen, që do të thotë se varësisht nga veprimet e klientëve, mjetet e automatizimit të marketingut mund të krijojnë reklama unike, personale ndër-platforme.
- Optimizimi i motorëve të kërkimit (SEO) . SEO është procesi i optimizimit të përmbajtjes, konfigurimit teknik dhe shtrirjes së faqes suaj të internetit, në mënyrë që faqet tuaja të shfaqen në krye të një rezultati të motorit të kërkimit për një grup specifik të termave të fjalëve kyçe. Përdorimi i SEO mund të nxisë vizitorët në sitin tuaj kur ata shfaqin sjellje që nënkupton se janë në kërkim të produkteve përkatëse, të cilat mund të jenë një lojë ndryshuese duke marrë parasysh që 90% e njerëzve që kërkojnë nuk kanë formuar ende një mendim për një markë .Ndërsa PPC dhe rigjenerimi kanë vendin e tyre, trafiku organik në internet i fituar përmes optimizimit të motorëve të kërkimit ka një ndikim të madh në renditjen e kërkimit dhe, sipas zgjerimit, trafikun organik të faqes. Duke përdorur fjalë kyçe dhe fraza, ju mund të përdorni SEO për të rritur masivisht shikueshmërinë dhe për të filluar një marrëdhënie të qëndrueshme me klientin. SEO përcaktohet si rritja e nivelit të një faqe në internet në rezultatet e kërkimit në internet, dhe kështu trafiku i saj organik i faqes, duke përdorur fjalë kyçe dhe fraza të njohura. Strategjitë e forta SEO janë jashtëzakonisht me ndikim në fushatat e marketingut dixhital pasi që shikueshmëria është hapi i parë për një marrëdhënie të qëndrueshme me klientin.
- Marketingu i përmbajtjes . Marketingu efektiv i përmbajtjes nuk ka natyrë promovuese, por shërben për të redukuar dhe frymëzuar konsumatorët që kërkojnë informacion. Kur ju ofroni përmbajtje që është e rëndësishme për audiencën tuaj, ajo mund t’ju sigurojë juve si një udhëheqës mendimi dhe një burim i besueshëm informacioni, duke e bërë më pak të mundshme që përpjekjet tuaja të tjera të marketingut të humbasin në statike. Në epokën e blerësit të vetë-drejtuar, marketingu i përmbajtjes merr tre herë më shumë kosto sesa reklamat e kërkimit me pagesë, kështu që ia vlen edhe një përpjekje shtesë.
- Marketingu i mediave sociale . Çelësi për marketing efektiv të mediave sociale shkon përtej thjesht të pasurit llogari aktive të mediave sociale. Ju gjithashtu duhet të thurni elemente shoqërorë në çdo aspekt të përpjekjeve tuaja të marketingut për të krijuar sa më shumë mundësi të ndarjes nga kolegët tuaj. Sa më shumë që audienca juaj frymëzohet të merret me përmbajtjen tuaj, aq më shumë ka gjasa që ta ndajnë atë, duke frymëzuar potencialisht kolegët e tyre gjithashtu që të bëhen klientë.
- Marketingu me email . Pas më shumë se dy dekadash, posta elektronike është ende mënyra më e shpejtë dhe e drejtpërdrejtë për të arritur klientët me informacione kritike. Sot, fushatat e suksesshme të postës elektronike duhet të jenë tepër tërheqëse, të rëndësishme, informuese dhe argëtuese për të mos u varrosur në kutinë tuaj të klientit. Për të pasur sukses, email-et tuaja të marketingut duhet të përmbushin pesë atribute kryesore. Ato duhet të jenë të besueshme, të rëndësishme, biseduese, të koordinuara përmes kanaleve dhe strategjike.
- Marketingu celular . Pajisjet mobile mbahen në xhepat tanë, ulen pranë shtretërve tanë dhe kontrollohen vazhdimisht gjatë gjithë ditës. Kjo e bën marketingun në celular tepër të rëndësishëm – dy të tretat e konsumatorëve mund të kujtojnë një markë specifike që kanë parë të reklamuar në celular javën e fundit – por celulari është gjithashtu shumë i nuancuar duke marrë parasysh natyrën e tij intime. SMS, MMS dhe marketing brenda aplikacionit janë të gjitha opsionet për të arritur klientët tuaj në pajisjet e tyre, por përtej kësaj, duhet të merrni parasysh koordinimin e përpjekjeve tuaja të marketingut nëpër kanalet tuaja të tjera dixhitale të marketingut.
- Automatizimi i marketingut . Automatizimi i marketingut është një platformë integrale që lidh të gjithë marketingun tuaj dixhital së bashku . Në fakt, kompanitë që automatizojnë menaxhimin e marketingut shohin një përplasje prej 10% ose më shumë në të ardhura në gjashtë deri në nëntë muaj. Pa të, fushatat tuaja do të duken si një enigmë e papërfunduar me një pjesë thelbësore që mungon. Softueri i automatizimit të marketingut modernizon dhe automatizon detyrat e marketingut dhe rrjedhën e punës, mat rezultatet dhe llogarit kthimin e investimit (ROI) të fushatave tuaja dixhitale, duke ju ndihmuar të rritni më shpejt të ardhurat. Automatizimi i marketingut mund t’ju ndihmojë të fitoni njohuri të vlefshme se cilat programe po funksionojnë dhe cilat nuk janë, dhe do t’ju sigurojë metrika për t’ju lejuar të flisni me përpjekjet e marketingut dixhital në vijën e fundit të kompanisë suaj.
Roli i një programi të suksesshëm të marketingut dixhital
- Marketingu dixhital arrin tek klientët përtej reklamave. Shtatëdhjetë përqind e përdoruesve të internetit dëshirojnë të mësojnë rreth produkteve përmes përmbajtjes kundrejt reklamave tradicionale (OZHM, 2014).
- Marketingu dixhital nxit marketingun e përmbajtjes. Të pesë B2B taktikat përmbajtje të marketingut janë të kënaqur Social Media (92%), e-pagese (83%), artikujt në faqen tuaj te internetit (81%), blogs (80%), dhe në ngjarje,evente (77%).
- Marketingu dixhital është jetik për SEO. Rezultatet e para të kërkimit organik në llogarinë e Google për 32.5% të trafikut për një term kërkimi ( prsh: faqe interneti )
Planifikimi, implementimi dhe optimizimi i programit tuaj të marketingut dixhital
Filloni fillimin e programit tuaj të marketingut dixhital duke përcaktuar së pari audiencën dhe qëllimet tuaja, dhe pastaj duke vendosur metrika për t’u siguruar që jeni gjithmonë në përmirësim.
Hapi 1: Identifikoni dhe segmentoni audiencat tuaja. Sot blerësit presin një përvojë të personalizuar në të gjitha pikat e prekjes. Për ta bërë këtë, duhet të kuptoni tiparet e tyre demografike, firmografike dhe teknografike, si dhe mënyrën e adresimit të pyetjeve të tyre.
Hapi 2: Vendosni qëllimet dhe strategjinë e matjes. Përdorni informacionin e audiencës për të përcaktuar personat dhe për të marrë një pamje të qartë të udhëtimit të tyre të shitjeve për të vendosur qëllimet dhe strategjinë tuaj të matjes. Matjet e rëndësishme përfshijnë përshtypjet, arritjet, klikimet, (CTR), (eCPM), si dhe matjet e prapambetura si kthimi i investimit (ROI) ), kthimi i shpenzimeve të reklamave (ROAS), atribuimi i parë dhe me shumë prekje dhe vlera e klientit gjatë gjithë jetës (LCV).
Hapi 3: Vendosni ads dhe kanalet tuaja . Teknologjia e reklamave mund të marrë pak kohë për të lundruar, kështu që sigurohuni që të keni platformat e duhura të menaxhimit të të dhënave (DMP), platformat nga ana e kërkesës (DSP), platformat nga ana e furnizimit (SSPS) dhe shkëmbimet e reklamave përpara se të filloni. Flisni me ekipin tuaj, komunikoni objektivat e të gjithëve dhe tregoni se si kanalet e tyre përshtaten në pamjen e madhe të marketingut dixhital.
Hapi 4: Nisni dhe optimizoni . Marketingu dixhital mund të përdoret për blerjen, edukimin, ndërtimin e besnikërisë së klientit dhe markën. Rishikoni rregullisht metrikat, kështu që të mund të dini se ku po shkëlqeni dhe ku keni nevojë për punë për tu bërë lider në këtë hapësirë me ndikim të lartë dhe kërkesa të larta.