BOS.al

Këtu do të hedhim një vështrim në gjërat themelore që duhet të dini në lidhje me optimizimin e motorëve të kërkimit, një disiplinë për të cilën të gjithë në organizatën tuaj duhet të paktën të jenë të vetëdijshme, nëse nuk keni një mirëkuptim të denjë teknik.

Çfarë është SEO?

Thjesht, SEO është termi ombrellë për të gjitha metodat që mund të përdorni për të siguruar shikueshmërinë e faqes suaj të internetit dhe përmbajtjen e saj në faqet e rezultateve të motorëve të kërkimit (SERP).

Metodat ndryshojnë nga praktikat teknike që mund të arrini prapa skenave në faqen tuaj të internetit (ne priremi t’i referohemi kësaj si ” SEO në faqe “) te të gjitha qasjet promovuese “jashtë faqes” që mund të përdorni për të rritur shikueshmërinë e faqes tuaj (url – ndërtimi, marketing i mediave sociale).

Për qëllimin e këtij artikulli, kur flasim për dukshmëri, nënkuptojmë se sa lart SERP shfaqet faqja juaj në internet për terma të caktuar kërkimi në rezultatet ‘organike’. Rezultatet organike u referohen atyre që shfaqen natyrshëm në faqe, sesa në seksionet e paguara

kërko për top konfeti që tregon rezultate organike dhe të paguara

Kërkimi me pagesë është gjithashtu një pjesë e madhe e marketingut të motorëve të kërkimit.

Pse keni nevojë për SEO?

Ndërtimi i një arkitekture të fortë të faqes dhe sigurimi i një navigimi të qartë do të ndihmojë motorët e kërkimit të indeksojnë faqen tuaj shpejt dhe lehtë. Kjo gjithashtu, më e rëndësishmja, do t’u sigurojë vizitorëve një përvojë të mirë të përdorimit të faqes tuaj dhe të inkurajojë vizitat e përsëritura. Vlen të merret parasysh se Google gjithnjë e më shumë po i kushton vëmendje përvojës së përdoruesit.

Kur bëhet fjalë për sa trafik drejtohet nga motorët e kërkimit në faqen tuaj të internetit, përqindja është e konsiderueshme, dhe ndoshta treguesi më i qartë i rëndësisë së SEO .

Në vitin 2014, Google sugjeroi që 64{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} e të gjithë trafikut në internet vjen nga kërkimi organik, krahasuar me 2{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} nga shoqëria, 6{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} nga kërkimi me pagesë, 12{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} direkt dhe 15{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} nga burime të tjera referimi.

Kjo plotëson të dhënat tona, me rreth 70-75{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} të trafikut të SEW-it që vijnë nga organikët.

Nga i gjithë trafiku organik, në vitin 2015 u zbulua se Google përbën më shumë se 90{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} të trafikut global të kërkimit organik. Pra, padyshim që keni nevojë për një prani të fortë në Google SERP, por sa e fortë?

Epo, sipas këtij studimi nga Advanced Web Ranking (të cilin unë e kam hequr më parë kur diskutoja se si të mbizotëroja Google ) tregon se në SERP-in e parë, pesë rezultatet kryesore zënë 67.60{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe} të të gjitha klikimeve dhe rezultatet nga gjashtë në 10 përbëjnë vetëm 3.73{226e8b37fe7e5901b0cddbf9f361290997096c19a090a1c748ad2d87f01ce5fe}.

grafiku i pozicioneve të renditjes

Prandaj është me rëndësi që faqja juaj të shfaqet në pesë rezultatet më të mira.

Si do ta arrini këtë? Me këshillat e mëposhtme, të cilat i kam ndarë në dy kategori: ato që kërkojnë motorët e kërkimit dhe  ato që nuk po kërkojnë.

Çfarë kërkojnë motorët e kërkimit?

1) Relevanca

Motorët e kërkimit përpiqen të sigurojnë rezultatet më të rëndësishme për pyetjen e një kërkuesi, qoftë kjo një përgjigje e thjeshtë për pyetjen “sa vjeç është Ryan Gosling?” (përgjigjja e së cilës Google ka të ngjarë të japë pa pasur nevojë të largoheni nga SERP) për pyetje më të komplikuara të tilla si “cili është restoranti më i mirë i biftekëve më i afërt për mua?”

ku është mirë për kërkimin e biftekëve

Mënyra se si motorët e kërkimit sigurojnë këto rezultate varet nga algoritmet e tyre të brendshëm, të cilat ndoshta nuk do t’i përcaktojmë kurrë me të vërtetë, por ka faktorë që mund të jeni të sigurt se do të ndikojnë në këto rezultate dhe të gjitha bazohen rreth përkatësisë Për shembull: një kërkues vendndodhja, historia e kërkimit të tyre, koha e ditës / vitit, etj.

2) Cilësia e përmbajtjes tuaj

A publikoni rregullisht artikuj të dobishëm, të dobishëm, video ose lloje të tjera mediash që janë të njohura dhe të prodhuara mirë? Epo, ju duhet. Kërkimet e fundit nga Searchmetrics mbi faktorët e renditjes tregojnë se Google po shkon më tej drejt përmbajtjes me forma më të gjata që kupton qëllimin e një vizitori si një e tërë, në vend që të përdorë fjalë kyçe të bazuara në pyetjet e kërkimit popullor për të krijuar përmbajtje.

Në thelb, ndaloni të shqetësoheni për fjalët kyçe dhe përqendrohuni në përvojën e përdoruesit.

3) Përvoja e përdoruesit

Ka shumë përfitime nga SEO për të siguruar përvojën më të mirë të mundshme të përdoruesit . Keni nevojë për një faqe lehtësisht të lundrueshme, të kërkueshme qartë, me lidhje përkatëse të brendshme dhe përmbajtje të ngjashme. Të gjitha gjërat që i mbajnë vizitorët në faqen tuaj të internetit dhe për të eksploruar më tej.

4) Shpejtësia e sitit

Sa shpejt ngarkohen faqet tuaja në internet po bëhet gjithnjë e më shumë një ndryshues për motorët e kërkimit. Google së shpejti mund të fillojë etiketimin e rezultateve që janë pritur në faqen e lëvizshme të përshpejtuar ( AMP ) kështu që ndoshta mund të jetë ‘telefoni celular’ i vitit 2016.

5) Përputhshmëria ndërmjet pajisjeve

A është faqja juaj në internet dhe përmbajtja e tij e optimizuar në mënyrë të barabartë për ndonjë madhësi ose pajisje të dhënë në ekran? Kini parasysh që Google ka deklaruar që dizajni i përgjegjshëm është metoda e tij e preferuar për optimizimin e celularëve.

6) Lidhja e brendshme

Ne kemi folur për përfitimet e sigurimit që faqja juaj të ketë navigim të qartë dhe të lehtë për t’u përdorur, por ekziston gjithashtu një praktikë që redaktorët dhe shkrimtarët mund të kryejnë kur botojnë artikuj për të ndihmuar në shtytjen e trafikut rreth faqes dhe kjo mund të çojë në një besim më të lartë sinjalet për Google: lidhja e brendshme . (Shikoni çfarë bëmë atje.)

Lidhja e brendshme ka shumë përparësi:

  • Ai siguron audiencën tuaj me mundësi të mëtejshme leximi. Për sa kohë që ato janë të rëndësishme dhe ju përdorni tekst të qartë spirancë (fjalët e theksuara të klikueshme në çdo lidhje ).
  • Ndihmon për të përmirësuar renditjen tuaj për disa fjalë kyçe. Nëse duam që ky artikull të renditet për termin ‘ Bazat e SEO ‘, atëherë mund të fillojmë të lidhemi me të nga postimet e tjera duke përdorur variacione të tekstit të ngjashëm të ankorimit. Kjo i tregon Google se ky postim është i rëndësishëm për njerëzit që kërkojnë ” bazat e SEO “. Disa ekspertë rekomandojnë që të ndryshojnë tekstin tuaj të ankorimit duke treguar në të njëjtën faqe pasi Google mund të shohë përdorime të shumta identike si ‘të dyshimta’.
  • Ndihmon Google të zvarritet dhe indeksojë faqen tuaj. Ata Googlebots të vegjël që dërgohen për të marrë informacion të ri në faqen tuaj do të kenë një ide më të mirë se sa e dobishme dhe e besueshme është përmbajtja juaj, aq më shumë ata zvarriten lidhjet tuaja të brendshme.

7) Autoriteti

Një faqe në internet e autoritetit është një faqe në të cilën besojnë përdoruesit e saj , industria në të cilën operon, faqet e tjera të internetit dhe motorët e kërkimit. Tradicionalisht një lidhje nga një faqe në internet e autoritetit është shumë e vlefshme, pasi shihet si një votë besimi. Sa më shumë prej tyre të keni, dhe përmbajtje me cilësi më të lartë që prodhoni, aq më shumë ka të ngjarë që faqja juaj personale të bëhet gjithashtu një autoritet.

Megjithatë si hulumtimet lartpërmendur Searchmetrics sugjeron, nga viti në vit korrelacionet midis backlinks dhe renditjen janë në rënie, kështu që ndoshta me kalimin e kohës ‘lidhje’ nuk mund të jetë aq e rëndësishme për SEO.

Ekziston një argument i mirë në komentet për këtë pjesë të fundit në lidhje si një KPI e marketingut , e cila ofron disa pikëpamje të ndryshme mbi këtë temë.

8) Meta përshkrimet dhe etiketat e titullit

Pasja e një përshkrimi meta nuk do të përmirësojë domosdoshmërisht renditjen tuaj në SERP, por është diçka që duhet ta përdorni patjetër para se të botoni një artikull pasi mund të ndihmojë në rritjen e shanseve tuaja për një kërkues duke klikuar në rezultatin tuaj.

Përshkrimi i meta është paragrafi i shkurtër i tekstit që shfaqet nën URL-në e faqes suaj në rezultatet e kërkimit, është gjithashtu diçka që duhet të keni kontroll të plotë në CMS tuaj.

Këtu është në WordPress:

përshkrimi meta në wordpress

Shkruani shkurt (nën 156 karaktere është i mirë), qartë dhe sigurohuni që është i rëndësishëm për titullin tuaj dhe përmbajtjen e vetë artikullit. .

Etiketat e titullit përdoren për t’u treguar motorëve të kërkimit dhe vizitorëve se për çfarë flet faqja juaj në mënyrën më koncize dhe të saktë të mundshme. Fjalët kyçe në etiketën tuaj të titullit shfaqen të theksuara në rezultatet e motorëve të kërkimit (nëse pyetja përdor ato fjalë kyçe), si dhe në skedën e shfletuesit tuaj dhe kur ndani faqen tuaj të jashtme.

Ju mund të shkruani etiketën tuaj të titullit brenda zonës <head> të HTML të faqes tuaj:

<head>
<title> Shembulli Titulli </title>
</head>

Ju duhet të përdorni disa fjalë kyçe të sakta që përshkruajnë faqen, si dhe emrin e markës suaj. Përdorni vetëm fjalë kyçe përkatëse, dhe gjëja më e rëndësishme për t’u marrë parasysh është që megjithëse jeni duke formatuar për motorët e kërkimit, duhet të shkruani për njerëzit.

Ka shumë më shumë udhëzime praktike për t’u gjetur në udhëzuesin tonë të plotë për etiketat e titullit .

9) Shënimi i skemës

Ju mund t’i bëni rezultatet e kërkimit tuaj të duken më tërheqëse duke shtuar shënimin e Skemës në HTML të faqeve tuaja. Kjo mund të ndihmojë në kthimin e rezultateve të kërkimit tuaj në një shesh lojrash të pasur me media, duke shtuar vlerësime yjesh, vlerësime klientësh, imazhe dhe pjesë të ndryshme informacionesh të dobishme

skema e shënuar për recetë

Skema është gjithashtu metoda e preferuar e shënjimit nga shumica e motorëve të kërkimit, përfshirë Google, dhe është mjaft e thjeshtë për tu përdorur. Për më shumë informacion, shikoni udhëzuesin tonë të dobishëm për Skemën .

10) Imazhe të etiketuara si duhet

Shumë njerëz harrojnë të përfshijnë atributin alt kur ngarkojnë imazhe në përmbajtjen e tyre, por kjo është padyshim diçka që nuk duhet ta anashkaloni sepse Google nuk mund të ‘shohë’ imazhet tuaja, por mund të ‘lexojë’ tekstin alt.

Duke përshkruar imazhin tuaj në tekstin alt sa më saktë që të jetë e mundur, kjo do të rrisë shanset që imazhet tuaja të shfaqen në kërkimin e Imazheve në Google.

shembulli alt-teksti në shtyp

Kjo gjithashtu do të përmirësojë mundësinë e hyrjes në faqen tuaj për njerëzit që përdorin softuerin ‘lexuesi i ekranit’.

11) Përmbajtja

Në vend që të hapni internetin me një histori të shpejtë të lajmeve ‘të shpejta të fitimit’ me pak depërtim, pse të mos botoni më shumë përmbajtje .

Artikuj më të zhytur në mendime, të dobishme dhe këshilla praktike mund të çojnë në fitore të mëdha afatgjata në drejtim të drejtimit të trafikut dhe zënies së pozicioneve shumë të dukshme në SERP.

12) Emrat e domenit

Ju duhet të përdorni domenet rrënjësore të nën-direktorisë (searchenginewatch.com/category/seo) në vend të nën-domeneve (seekchenginewatch.category.seo.com) pasi kjo është më mirë për arkitekturën tuaj të përgjithshme të faqes.

Ju gjithashtu duhet të qëndroni larg vizave (search-engine-watch.com) dhe emrave alternative të niveleve të nivelit të lartë (.biz. Emri .info) pasi që këto konsiderohen të padëshiruara.

Pasja e një emri domaini ‘të pasur me fjalë kyçe’ mund të çojë në një vëzhgim më të afërt nga Google. Sipas Moz , Google ka “de-prioritizuar faqet me domene të pasura me fjalë kyçe që përndryshe nuk janë me cilësi të lartë. Të kesh një fjalë kyçe në domenin tënd mund të jetë ende e dobishme, por gjithashtu mund të çojë në një vëzhgim më të afërt dhe një efekt të mundshëm negativ të renditjes nga motorët e kërkimit – kështu që shkel me kujdes. ”

Gjithashtu duhet të siguroheni që nëse përdorni një sit pa www. prefiksi, dikush që shtyp në www.example.com do të ridrejtohet përsëri në faqen tuaj. Nëse kjo nuk po ndodh, Google mund të supozojë se këto janë dy site të ndryshme dhe shikimi juaj mund të rrezikohet.

13) Titujt dhe permalinks

Titujt kryesorë të artikujve tuaj duhet të jenë nën 55 karaktere për të siguruar shikueshmërinë e tyre të plotë në SERP. Sigurohuni që ata janë të ngathët, tërheqës dhe sa më përshkrues të jetë e mundur (kjo shpesh është një ekuilibër i pamundur). Thjesht qëndroni larg titujve të clickbait, mos premtoni diçka që përmbajtja nuk e jep.

Lidhja e Përhershme (ose URL), të cilën normalisht mund ta ndryshoni në CMS tuaj edhe pasi të jetë vendosur automatikisht, nuk duhet domosdoshmërisht të përputhet saktësisht me titullin. Google ka deklaruar që mund të përdorni tre deri në katër fjalë kyçe që duhet t’i vendosni fjalët kyçe më të rëndësishme në radhë të parë.

14) Komente

Mos e fikni sistemin tuaj të komenteve. Pasja e një komuniteti të lulëzuar të komentuesve të rregullt që përfshihen në dialog nën postimet tuaja tregon se vizitorët kujdesen mjaft për përmbajtjen tuaj ose të bëjnë pikat e tyre përkatëse ose ta vlerësojnë atë ose ta dëbojnë atë pa mëshirë. Sido që të jetë, të paktën njerëzit po e lexojnë atë.

Thjesht tregohu i kujdesshëm në lidhje me filtrimin e komenteve të bezdisshme, ose heqjen e menjëhershme të atyre që depërtojnë. Gjithashtu ia vlen të shtoni vlerën nofollow në seksionin tuaj të komenteve në mënyrë që Google të injorojë çdo lidhje të gabuar që mund të shfaqet.

15) SEO lokale

Gjithnjë e më shumë Google u shërben përdoruesve rezultate bazuar në vendndodhjen e tyre. Kjo është veçanërisht e rëndësishme për bizneset atje në botën reale të cilët nuk dëshironin të tërhiqnin vëmendjen e një kërkuesi vetëm në momentin e duhur, dmth duke ecur në rrugë, në celularin e tyre dhe duke kërkuar diku për të ngrënë.

Ju duhet të regjistroheni në Google My Business dhe të siguroheni që të gjitha informacionet tuaja janë të sakta dhe të azhurnuara, të tilla si orari i hapjes, informacionet e kontaktit, rishikimet e klientëve dhe që të kategorizohen saktë.

16) Shoqërore

Mënyra më e qartë se si mund të rrisni shikueshmërinë e faqes tuaj përmes mjeteve jo-teknike të SEO-së është sigurisht përmes marketingut të mediave sociale.

Ju duhet të siguroheni që jeni të pranishëm në të gjitha kanalet përkatëse shoqërore (kudo që mund të jetë audienca juaj), dhe jo thjesht të transmetoni përmbajtjen tuaj në një mënyrë pa fytyrë, por duke e përdorur atë si një kanal të shërbimit ndaj klientit dhe duke ndërvepruar vërtet me njerëzit në një miqësore , mënyrë e dobishme dhe argëtuese.

Korrelacioni aktual midis sinjaleve sociale dhe renditjeve të kërkimit është shumë i argumentuar mbi temën, por këtu keni një përmbledhje të mirë të kësaj teme .

Çfarë nuk kërkojnë motorët e kërkimit?

Ka shumë praktika të ‘kapelës së zezë’ që mund të ulin peshën e plotë të një ndëshkimi të Google në faqen tuaj, kështu që është më mirë të shmangni veprimet e mëposhtme, edhe nëse duket si një fitore e shkëlqyeshme e shkëlqyeshme në atë kohë.

17) Mbushje me fjalen

Përdorimi i tepërt i fjalëve kyçe në faqet tuaja, veçanërisht kur ato padyshim që ndikojnë në lexueshmërinë e faqes tuaj. Debshtë e diskutueshme nëse Google edhe më tej përdor fjalët kyçe si një faktor renditje më.

18) Blerja e lidhjeve ose shkëmbimi i tepërt i lidhjeve

Po mendoni të afroheni në një fermë lidhëse? Thjesht mos e bëj. As nuk ia vlen. Lidhjet më të vlefshme për faqen tuaj janë ato që vijnë nga faqet e autoritetit brenda !

19) Reklama të bezdisshme

Çdo gjë tepër ndërhyrëse që shkatërron kënaqësinë e leximit të përmbajtjes tuaj dhe ngadalëson shpejtësinë e faqes tuaj.

20) Intersticionet e aplikacioneve për celularë

Nëse ju paraqisni vizitorëve të celularëve me një reklamë në ekran të plotë për të shkarkuar aplikacionin tuaj, Google do t’ju konsiderojë më jo miqësorë për celularët .

intersticionet e reklamave të aplikacioneve

21) Përmbajtje e kopjuar

Nëse Google gjen dy pjesë identike të përmbajtjes, qoftë në faqen tuaj, ose në një tjetër për të cilën as nuk jeni të vetëdijshëm, do të indeksojë vetëm njërën nga ato faqe. Ju duhet të jeni të vetëdijshëm për faqet e kruese, duke vjedhur automatikisht përmbajtjen tuaj dhe duke ribotuar si tuajin. Këtu keni hetimin e plotë të Graham Charlton se çfarë të bëni nëse përmbajtja juaj përfundon duke punuar më mirë për dikë tjetër .

22) Teksti dhe lidhjet e fshehura

Ekzistojnë një mënyrë për të manipuluar renditjet që një përdorues mund të mos i shohë kurrë, por Google ndoshta do t’ju gjejë dhe dënojë për të.

Qëndroni larg përdorimit të tekstit të bardhë në një sfond të bardhë, pozicionimit të tekstit jashtë ekranit, vendosjes së madhësisë së shkronjave në zero ose fshehjes së një lidhjeje në një karakter të vetëm si një presje ose një pikë e plotë.

Tundimi për të vendosur një lidhje në atë pikë të fundit të fundit ishte tepër i lartë.

E drejtë, në atë shënim, unë do të përfundoj. Shtë e qartë se kjo nuk është gjithçka që mund të bëni për të ndihmuar përpjekjet tuaja fillestare të SEO, por të paktën është një bazë e mirë

Perktheu dhe pershtati : BOS.al

Lexoni këtu për shërbimet tona : SEO

Chat with us about Bazat e SEO: 22 gjërat që ju duhen të dini për optimizimin e faqes tuaj