LinkedIn ka njoftuar se ka nis një provë fillestare të reklamave në LinkedIn Stories, pasi ka botuar Stories për të gjithë përdoruesit përsëri në shtator .
Siç shpjegohet nga LinkedIn :
” Sot, ne jemi të ngazëllyer të njoftojmë se po testojmë Stories Ads me një numër të kufizuar reklamuesish në një beta të mbyllur me të gjithë anëtarët në të gjithë botën. Stories Ads mund të ndihmojë markat të rritin shtrirjen e tyre me komunitetin tonë prej më shumë se 722M anëtarësh me video dhe imazh tashmë, kemi pasur më shumë se 600 reklamues që aktivizojnë fushata me performancë pozitive në klikime, shikime dhe metrikë të kostos.
“Linkedin nis një provë të reklamave qe do t’u mundësojnë tregtarëve që të përdorin gamën e mjeteve të synimeve të reklamave të LinkedIn për të përmirësuar audiencat specifike dhe t’i arrijnë ato me video në ekran të plotë dhe reklama me një imazh të vetëm.
E cila mund të jetë interesante – megjithëse vlen të përmendet gjithashtu se LinkedIn nuk ka dhënë ndonjë të dhënë në lidhje me përdorimin e Tregimeve, për të thënë që përgjigja ndaj Tregimeve ka qenë “tepër pozitive” dhe se Tregimet kanë “shkaktuar qindra mijëra biseda të reja në platformë “.
Gjë që në të vërtetë nuk do të thotë shumë. Dua të them, me siguri, Historitë e LinkedIn ekzistojnë, por reklamuesit duan të dinë se sa njerëz po i përdorin ato, cilat janë nivelet e angazhimit, si përgjigjen njerëzit. Duket e çuditshme që, në një njoftim të një produkti të ri reklamash, LinkedIn nuk ka dhënë asnjë tregues të performancës si një masë e asaj që shtesa mund të nënkuptojë për fushatat tuaja.
Ndihet sikur LinkedIn është përpjekur ta maskojë këtë duke përfshirë numrin e përgjithshëm të anëtarit në komentet e saj, dhe LinkedIn ka shmangur prej kohësh sigurimin e statistikave aktive të përdoruesve në përgjithësi. Por tani, kjo do të ishte ajo që reklamuesit duan të dinë, apo jo? Dhe nëse LinkedIn nuk po raporton të dhënat e tij të përdorimit, pse jo?
A do të thotë kjo se njerëzit nuk po përdorin Tregime aq sa do të shpresonte LinkedIn? Ju do të supozonit, nëse LinkedIn Stories po shkonte shkëlqyeshëm, që LinkedIn do të ishte i prirur ta shpallte atë. Por nuk është kështu.
Duke pasur parasysh këtë, nuk jam i sigurt që reklamuesit do të rreshtohen për të hedhur reklama në LinkedIn Stories nëse / kur ato bëhen të disponueshme. LinkedIn vëren se do të sigurojë metrika krahasuese për performancën e reklamave Stories sapo të jenë në dispozicion. Por akoma, nuk duket si një qasje e shkëlqyeshme e nisjes.
LinkedIn thotë se aktualisht po teston Stories Ads me një grup beta reklamuesish dhe planifikon t’i lëshojë ato më gjerësisht në 2021.