Blerja e një emri domain është emocionuese. Do të thotë se jeni duke ndërmarrë hapat e parë për të vendosur veten dhe për të krijuar një faqe interneti profesionale . Por, mund të jetë edhe mbizotëruese.
Jo vetëm që duhet të gjeni një emër domain të disponueshëm, por duhet të zgjidhni midis dhjetra domeneve të nivelit të lartë (TLD) të tilla si:
- .com
- .co
- .org
- .io
- .co.uk
- .neto.
- .gov
- .al
Lista vazhdon!
Zgjedhja e duhur e TLD është po aq e rëndësishme sa zgjedhja e pjesës tjetër të emrit tuaj të domain. Ju dëshironi opsionin më të mirë për llojin e biznesit tuaj për të krijuar besim tek audienca juaj e synuar dhe një që është i paharrueshëm.
Në këtë udhëzues, ju do të mësoni në lidhje me llojet e ndryshme të TLD, cilat mund të blini dhe si nuk mund të blini, dhe si të dini se cili lloj është përshtatja më e mirë për biznesin tuaj.
Çfarë është një domen i nivelit të lartë?
Një domen i nivelit të lartë (ose TLD) është segmenti i fundit i një emri domain.
Për shembull, TLD për BOS.al është “.al”.
.al është vetëm një nga opsionet e shumta të mundshme, megjithatë.
Llojet e ndryshme të fushave të nivelit të lartë
Autoriteti i Numrave të Caktuar në Internet (IANA) njeh zyrtarisht tre lloje të TLD-ve.
1. gTLD: Fushat e përgjithshme të nivelit të lartë
GTLD përmban domenet më të zakonshëm të nivelit të lartë dhe çdokush mund të regjistrojë shumicën e këtyre zgjerimeve të domenit.
Disa nga domenet e përgjithshme të nivelit të lartë në këtë kategori përfshijnë:
- .com
- .co
- .org
- .neto
- .xyz
- .biz
- .info
Në vitin 2011, ICANN shtriu gTLD-të në kompani dhe organizata. Ndihmon markat të regjistrojnë emrin e tyre si një zgjerim domain.
Disa kompani zgjedhin të përdorin gTLD të zgjeruara si ridrejtime. Për shembull, nëse shkoni te search.bing, ajo ridrejton në bing.com. Të tjerët, si .cern, përdorin në mënyrë rigoroze gTLD-të e tyre të zgjeruara.
Bizneset gjithashtu mund të regjistrojnë TLD gjenerike përreth kategorise së tyre të industrisë.
2. sTLD: Fushat e Sponsorizuara të Nivelit të Lartë
Një sTLD janë domene të sponsorizuara nga një entitet specifik si një biznes, qeveri ose grupe të tjera.
Në këtë kategori, ju do të gjeni shtesat e domenit për:
- .gov
- .edu
- .mil
- .int
- .link
- .museum
- .work
- .post
- .travel
3. ccTLD: Fushat e nivelit të lartë të kodit të vendit
Lloji i fundit i domenit të nivelit të lartë është ccTLD. Këto shtesa të domenit janë të rezervuara për vendet, shtetet sovrane dhe territoret.
Këto kode janë me dy shkronja dhe përfaqësojnë emrin e shkurtuar të vendit ose territoreve.
Për shembull:
- .us – SHBA
- .uk – Mbretëria e Bashkuar
- .eu – Bashkimi Evropian
- .ru – Rusi
- .ca – Kanada
- .al – Shqiperia
Sidoqoftë, ccTLD-të nuk janë vetëm për vendet. Bizneset përdorin ccTLD për të vendosur në shënjestër përdoruesit në tregje të ndryshme.
Për shembull:
- hm.com – SHBA
- hm.co.uk – Mbretëria e Bashkuar
- hm.co.za – Afrika e Jugut
Si te zgjidhni një domen perfekt të nivelit të lartë
Mendoni për emrin e domain si përfaqësuesi i kërkimit të markës suaj.
Disa TLD mund të pengojnë markën tuaj për shkak të shoqatave të padëshiruara, ndërsa të tjerët mund të përmirësojnë renditjen e rezultateve të kërkimit tuaj .
Më poshtë, ne do të shpaketojmë disa nga TLD-të më të zakonshme për t’ju ndihmuar të zgjidhni emrin e përsosur të domain-it për biznesin tuaj.
Disa fusha të nivelit të lartë nuk janë në dispozicion për të gjithë
Jo të gjithë emrat e domain janë në dispozicion për të gjithë për të blerë. Këto janë domene të nivelit të lartë të kufizuar të njohur si rTLD.
Për të marrë një rTLD, duhet të plotësoni kriteret specifike të përcaktuara nga regjistri i TLD.
Për shembull:
- .gov dhe .mil janë të rezervuara për përdorime zyrtare të qeverisë dhe ushtrisë dhe kontrollohen nga qeveria amerikane.
- .edu është një shtrirje e disponueshme vetëm për kushtetutat e mesme të mesme të pranueshme në SH.B.A., disa borde drejtuese dhe organizata jofitimprurëse ku 75 përqind e anëtarëve të tyre janë grupe arsimore të pranueshme.
- .name eshte i rezervuar per individe.
RTLD të markës tregtare nuk janë të disponueshme nëse nuk mund të vërtetoni se jeni pronari i markës tregtare. Për shembull, nuk mund të blini një emër domain .nescafe ose .walmart nëse nuk zotëroni kompaninë në fjalë.
rTLD-të mund të jenë edhe emra të domeneve me vendndodhje gjeo-vendndodhje. Ju nuk mund të blini një emër domain .nyc nëse nuk keni një adresë të vlefshme të New York City.
Këto kontrolle ndihmojnë në parandalimin e mashtrimit dhe falsifikimit dhe u japin përdoruesve një ndjenjë sigurie kur përdorin këto faqe.
Si të blini një rTLD
Nëse i plotësoni kërkesat për disa nga rTLD-të më të zakonshme, këtu janë hapat që duhet të ndërmerrni për blerjen e tyre:
- .mil: Shkoni në faqen zyrtare të Departamentit të Mbrojtjes . Ju duhet të plotësoni formularin zyrtar për regjistrimin e faqes në internet dhe të paraqisni informacion shtesë si p.sh. pika e kontaktit të qeverisë dhe të zgjidhni përbërësin e duhur të qeverisë.
- .gov: Shkoni në faqen zyrtare të regjistrimit të DotGov . Ju mund të kontrolloni nëse domaini që dëshironi është i disponueshëm, të rishikoni kërkesat dhe të shkarkoni modelin e letrës së autorizimit.
- .edu: Shkoni në uebfaqen e Educause . Sajti detajon përshtatshmërinë e emrave të domain-eve, ofron çmime të domain-eve dhe ofron një mjet për të kontrolluar disponueshmërinë e domain-it.
Kur ta përdorni .com Domain Extension
Nëse drejtoni një biznes, blog ose një faqe në internet tjetër profesional, një TLD .com është ndoshta mënyra me e mirë.
.Com qëndron për komerciale. com është një nga fushat më të mira TLD për t’u përdorur sepse njerëzit e shohin atë si të besueshëm, të besueshëm dhe më të paharrueshëm se shtesat e tjera të errëta të domenit.
Një studim nga GrowthBadger zbuloi se .com është TLD më i besuar. Plus, njerëzit kanë 3.8 herë më shumë gjasa që thjesht të supozojnë se një domain mbaron në një .com se çdo gjë tjetër, që do të thotë nëse ata përpiqen të shkojnë direkt në faqen tuaj të internetit, ata ndoshta do të përfundojnë me një .com si parazgjedhje.
Megjithatë, ka një kapje.
Çdokush mund të regjistrojë një shtrirje të domenit .com dhe sepse i përshtatet një vargu llojesh biznesi, nga trajnerët e biznesit deri në dyqanet në internet, nuk është e lehtë të gjesh një .com askush nuk e ka rrëmbyer tashmë.
Nëse emri juaj i përsosur i domain nuk është i disponueshëm , jo të gjitha shpresat humbin. Ka strategji që mund të përdorni përpara se të vendoseni në një ribrandim të plotë. Për shembull, mund të përpiqeni të blini domenin nga pronari i tij aktual ose të përdorni një ndryshim të arsyeshëm në emrin e kompanisë suaj.
Mund të provoni një shtrirje alternative të domenit si .net (më shumë për këtë më poshtë) ose të shtoni një kod vendi nëse ka kuptim ta bëni këtë.
Kur ta përdorni .org Domain Extension
.Org qëndron për “organizatë” dhe zakonisht përdoret nga organizatat jofitimprurëse, kauzat shoqërore, grupet dhe klubet.
Shembujt përfshijnë:
- bamirësi.org
- shoqata.org
- mjekët.org
Përdorimi i shtesës .org mund t’i japë markës suaj më shumë besueshmëri sesa opsionet e tjera të shtrirjes.
Kjo tha, çdokush mund të regjistrojë një .org – nuk ka një organ rregullues. Sidoqoftë, është më mirë të blini një zgjerim tjetër domain nëse faqja juaj nuk përshtatet në një nga ato tre kategori.
Pse
Përdoruesit tashmë e lidhin domenin me organizata jofitimprurëse dhe grupe, dhe mund të jetë konfuze nëse jeni një biznes SaaS me një .org. Më keq, nëse nuk drejtoni një organizatë jofitimprurëse, konsumatorët mund të ndjehen sikur po përpiqeni t’i mashtroni ata duke pasur një .org.
Nëse keni një organizatë jofitimprurëse dhe dëshironi të përdorni .org, mbani në mend se 44 përqind e njerëzve mbajnë mend TLDs .com, ndërsa vetëm 32 përqind kujtojnë shtesat .org.
Rezultati më i ulët i kujtesës mund të përfundojë dërgimin e njerëzve në një faqe të gabuar. Por, ju mund ta shmangni këtë duke blerë edhe versionin .com përveç.org. Do të mbrojë markën tuaj sepse askush tjetër nuk mund ta blejë .com dhe ju mund të vendosni një ridrejtim në faqen tuaj .org.
Kur ta përdorni .net Domain Extension
Shtesa e domenit .net është një mundësi tjetër për bizneset, por nuk është një përshtatje e mirë për të gjithë.
.Net qëndron për rrjet, dhe shtrirja është për:
- ofruesit e shërbimeve të internetit
- shërbimet e rrjetit
- kompanitë e teknologjisë në internet
- ofruesit e bazës së të dhënave
Nëse biznesi juaj nuk ka asnjë lidhje me teknologjinë, zakonisht nuk do të jetë opsioni më i mirë. Një shembull i shkëlqyeshëm i një përjashtimi nga rregulli është behance.net. Uebfaqja është një komunitet i dizajnimit në internet dhe nuk ka asnjë lidhje me ofrimin e shërbimeve të internetit ose bazës së të dhënave.
Sidoqoftë, funksionon për markën e tyre sepse është një rrjet për dizajnerët dhe klientët për të gjetur njëri-tjetrin.
Nga pikëpamja e SEO, .net është më i mirë se shumica e shtesave të tjera më pak të njohura nëse jeni në industrinë e teknologjisë ose punoni për një markë tjetër. Net përshtatet. Ka kaluar mjaft kohë që njerëzit ta kujtojnë atë, dhe konsiderohet i besueshëm dhe autoritar.
Si të blini një .com, .org. , ose .net TLD
Gati për të blerë një emër domain ? Për fat të mirë, zakonisht është një proces i drejtpërdrejtë.
Dy nga regjistruesit e mi të preferuar të domain janë IliriaHost dhe Namecheap.
Të dy faqet janë të lehta dhe të thjeshta për t’u përdorur, megjithëse shërbejnë për qëllime të ndryshme. IliriaHost ofron pritje dhe shërbime të tjera, ndërsa Namecheap është rreptësisht për blerjen e domeneve.
Mund të blini TLD të zakonshëm si .com, .net dhe .org si dhe shtesa alternative të domenit si .io, .so, .new, etj.
Si Ndikon Domain juaj i Nivelit të Lartë në SEO?
Përveç markës, zgjedhja e një TLD ka një ndikim në SEO tuaj. Këtu janë gjërat kryesore që duhet të merrni parasysh kur vendosni për një domain TLD.
Perceptimi dhe Spam-i Publik
Fatkeqësisht, disa TLD lidhen me sjellje të poshtër në internet. Nëse i përdorni, Google mund të supozojë se faqja juaj nuk është e sigurt dhe nuk do ta arrini kurrë në krye të rezultateve të kërkimit.
Sipas Spamhaus , këto janë TLD-të me reputacionin më të keq të spam-it:
- .date
- .surf
- .cam
- .bar
- .icu
Përveç renditjes së motorëve të kërkimit, përdorimi i një shtrirje alternative të domenit mund të ndikojë në normën tuaj të klikimit (CTR). Për shembull, nëse audienca juaj e synuar nuk është e njohur me TLD, ata mund të mos e shikojnë faqen tuaj si të sigurt dhe nuk do të merrni trafik.
Në të njëjtin studim nga GrowthBadger, këto ishin TLD-të që kanë besueshmërinë më të ulët, duke faktorizuar në gjëra të tjera përveç postës së bezdisshme:
- .blog
- .io
- .biz
Përdorimi i një industrie specifike TLD
Në varësi të industrisë tuaj, përdorimi i një TLD specifike të industrisë mund të rrisë SEO-në tuaj.
Për shembull, disa fillestarë përdorin TLD të .tech ose .io. Opsione të tjera përfshijnë përdorimin e .food për një blog ushqimi ose .travel për një operator turistik.
Përdorimi i një TLD specifike të industrisë i tregon Google dhe njerëzve se çfarë ka të bëjë me faqen tuaj, gjë që mund të ndihmojë në përmirësimin e renditjes dhe CTR-së tuaj.
Shembuj të faqeve që përdorin TLD të industrisë:
- vizito.travel
- vudu.io
- news.tech
Po, ne e dimë që sapo thamë .io kishte një vlerësim të ulët të besueshmërisë. Kjo është për shkak se shumë njerëz thjesht nuk e dinë se çfarë i referohet , gjë që është e kuptueshme. Ky TLD është një lojë me I / O, që do të thotë hyrje / dalje në termat e shkencës kompjuterike, kështu që rrjedh se kompanitë e teknologjisë (veçanërisht të lojrave) do ta përdorin atë.
Gjeotargjentimi
A është e lidhur biznesi juaj me një vendndodhje të veçantë?
Ju mund të merrni një rritje të SEO duke përdorur gjeotargeting në TLD tuaj.
Ai sinjalizon Google që faqja juaj i shërben një vendi ose qyteti të veçantë dhe kjo mund t’i bëjë faqet tuaja të dukshme për njerëzit që kërkojnë nga ato vende.
Ju gjithashtu mund të përdorni gjeotargeting TLD nëse keni një biznes që operon në shumë vende në të gjithë botën.
Për shembull, Amazon ka:
- amazon.com (SHBA)
- amazon.co.uk (Mbretëria e Bashkuar)
- amazon.nl (Holandë)
- amazon.de (Gjermani)
- amazon.fr (Francë)
Përfundim
Një domen i nivelit të lartë është një pjesë integrale e strukturës së faqes suaj të internetit. Para se të blini një, gjeni kohë të shikoni opsionet e ndryshme të TLD dhe zgjidhni një nga më të mirët për të përfaqësuar biznesin tuaj në internet.
Nëse keni nevojë të ndryshoni TLD ose emrin e domain më vonë, mundeni. Por, do të duhet të ridrejtoni domenin e vjetër dhe çdo faqe në një të re dhe mund të duhen deri në gjashtë muaj që trafiku juaj të rikuperohet.
Muchshtë shumë më e lehtë të fillosh faqen tënde të internetit në këmbën e djathtë sesa të kalosh nëpër një proces migrimi të faqes, duke penguar përpjekjet e marketingut për vijën e fundit dhe përmbajtjen SEO .
Cilin domen të nivelit të lartë do të zgjidhni për biznesin tuaj?