Kjo është një reklamë mashtruese, e cila i ridrejton përdoruesit drejt malware, megjithëse faqja në Facebook me të cilën është e lidhur duket vërtet e ligjshme.
Siç mund ta shihni, hakerët në njëfarë mënyre kanë fituar akses në një përzgjedhje të llogarive të verifikuara në Facebook, të cilat tani po i përdorin për të promovuar mashtrime specifike të Facebook-ut, duke u paraqitur si ofrues zyrtarë të Meta-s.
Të cilat me siguri nuk janë. Një rregull i shpejtë – nëse URL-të që ju referojnë nuk janë ‘facebook.com’, ‘fb.com’, ‘meta.com’ ose të ngjashme, ato nuk janë të lidhura me Meta ose platformat e saj dhe duhet absolutisht të shmanget.
Pra, si ndodh kjo? Si mund të kenë akses mashtruesit në faqet e verifikuara dhe më pas miratohen për reklama në aplikacionet e Meta?
Ndërsa ne nuk e dimë me siguri, një supozim fillestar – që këta mashtrues thjesht paguanin për verifikim nëpërmjet programit të ri Meta Verified – duket të jetë i pasaktë për këtë valë të re falsifikimesh.
Sipas Mashable, i cili hetoi fluksin e mashtruesve të reklamave në Facebook, shumica e këtyre Faqeve i përkasin llogarive të verifikuara të krijuara, të cilave u janë ndryshuar emrat javën e fundit.
Megjithatë, ardhja e Meta Verified, e cila i mundëson kujtdo që të marrë një shenjë blu në Facebook dhe IG, zgjeron profilin e rrezikut në këtë drejtim, i cili mund të shohë më shumë nga këto lloje të mashtrimeve që ndodhin më shpesh dhe mashtrojnë përdoruesit që nuk dyshojnë.
Zgjidhja është në fakt diçka që Twitter ka zbatuar, me shenjën e verifikimit të Twitter që tani zhduket nga llogaritë kur ndryshoni emrin ose foton e profilit tuaj. Twitter-it iu desh të zbatonte masa më të rrepta kundër imitimit pasi një lumë mashtruesish u dyndën në aplikacion pas lëshimit të parë të Twitter Blue, i cili i mundësoi kujtdo të blinte një shenjë blu dhe të pretendonte të ishte një llogari zyrtare.
Duket se, ndoshta, vetë zbatimi i kësaj mase mund t’i ketë zgjuar mashtruesit për potencialin e kësaj në aplikacione të tjera, të cilat tashmë po e shohin Metën të përballet me një problem të ri.
Megjithatë, sistemet e Meta-s duhet të jenë më të fuqishme në këtë drejtim, veçanërisht për sa i përket shfaqjes së reklamave, dhe nuk është një miratim i madh i kapacitetit të tij mbrojtës që kjo po ndodh tani.
Ndoshta, në përpjekjen e Metës për të rritur të ardhurat nga reklamat, ai po miraton më shumë reklama ose po mbështetet më shumë në AI për të zbuluar mashtrimet.
Sido që të jetë, përdoruesit duhet të jenë të kujdesshëm.