Marketingu në epokën e COVID-19

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Po kalojmë në tremujorin e dytë të vitit 2020 dhe ka shume ndryshime që nga fillimi i marsit. Kompanitë “jo-thelbësore”, jofitimprurëse, dyqane me pakicë, restorante, etj jane mbyllur për popullsine. Edhe vendet e adhurimit, konferencat, ekspozitat dhe vendet sportive e gjejnë veten të papunë. Po. Shumë gjëra kanë ndryshuar në një kohë kaq të shkurtër.

Nëse jeni duke drejtuar një kompani ose organizatë dhe keni qenë të mbyllur për klientet për shkak të mbylljes së rekomanduar ose të mandatuar nga qeveria për të minimizuar përhapjen e COVID-19, ky nuk duhet të jetë kapitulli i fundit në librin e drejtimit të biznesit tuaj . Në fakt, ky mund të jetë fillimi i një kapitulli të ri: ashtu sic i keni krijuar gjerat krejt ne fillim ne nje nivel qe kurre nuk e kishit imagjinuar dhe keni rikrijuar organizatën tuaj.

Sipas studimit, një numër i industrive janë goditur më rëndë nga COVID-19, përfshirë këtu:

  • Udhetime
  • Reklamimi 
  • Fabrikat
  • Ndertimi 
  • Automobilistika
  • Real Estate
  • Bujqesia
  • Telefonia
  • Transporti
  • Shitje

Gjithashtu ka industri te cilat kane pare nje rritje qe prej COVID-19 dhe jane bere kompani me emer :

  • Financa
  • Spitalet
  • Media
  • Farmaci
  • Produkte konsumi

Ne kete artikull, ne do te fokusohemi ne disa industri dhe si mund te vazhdojne qe te jene operativ ne kete kohe krize. 
Le te shohim si mund ta bejme te adaptushme kete dinamike te re te pa pare ndonjehere  ne lidhje me marketingun dhe te pasurit nje biznes operativ.

Restorantet

Restorantet jane goditur shume fort prej COVID-19, por gjithashtu ka disa te cilet jane hapur dhe ofrojne opsionet merre me vete ose deliveri. Nese ke nje restorant hapur sigurohu qe te perditesosh Google My Business dhe webin per te lajmeruar njerzit per opsionet merr me vete ose deliveri. Gjithashtu mund te beni dhe nje Facebook add campaing me bos.al per te shperndare edhe me shume lajmin ne zonen tuaj, per ta rrenjosur edhe me mire nga ndjekesit tuaj dhe per bleres potencial. Local Google Ads jane gjithashtu nje opsion nese nuk ke nje SEO te mire organik. 

Nese keni profile sociale aktive, shanset jane qe te keni edhe ambasadore te brandit te cilet e dashurojne ushqimin tuaj . Nuk ka asgje te keqe qe ti kerkoni ndjekesve tuaj t’ju  ndihmojne qe te mbani restorantin operativ duke i kerkuar qe te bejne share postimet tuaja duke shperndare sherbimet tuaja te reja si merr me vete ose deliveri. 

Automjetet/Shitesit 

Shitesit e automjeteve jane ende hapur ne shume zona, por jane duke u ndeshur me veshtirsite duke qen se njerzit nuk e kane mendjen qe te shkojne tek nje shites per te provuar dhe blere nje autoveture. Per shitesit e automjeteve, ne sygjerojme gjithashtu nje menyre te perafert per te perditsuar Google My Business nderkohe qe nje facebook ads dhe google eshte ne proces per te lajmeruar klientet per oret e reja te punes dhe info te tjera. 

Nje menyre tjeter qe mund te ndihmojme shitesit e automjeteve ne kete kohe eshte te sinjalizojme menyren historike te te berit biznes duke adoptuar metoda te reja per te treguar nje makine duke bere nje shfaqje virtuale te automjetit , dhe nje eksperience vozitje drejpersedrejt nepermjet aplikacioneve facetime skype ose zoom etj. Gjithashtu mund te perdorim video te permbledhura te cilat jane te pelqyeshme gjithashtu.

Nje ide tjeter eshte qe shitesit te shkoj me doreza te bardhe dhe maske tek nje klient potencial duke pasur mundesin qe klienti te shikoj  automjetin qe do per ti hedhur nje sy dhe ndoshta edhe per nje prove vozitje.Te njejtat masa mbrojtese mund te konsiderohen per sherbimet e mirmbajtjes per kliente egzistues.

Fabrikat

Fabrikat jane ndikuar jashtzakonisht shume nga virusi dhe shume prej tyre kane shkuar deri ne ate pike ku kane reduktuar stafin kryesor ose kane ndalur se prodhuari. Kjo sigurisht eshte nje problem shume i madh pasi te prodhuarit eshte puna e fabrikave. 

Gjithashtu fabrikat kane qene te varura nga shitjet me shtrengim duarsh si kongreset, ekspozitat, dhe metoda te tjera per te krijuar mardhenie dhe interes potencial per produktet e tyre, por keto metoda tashme jane pezulluar per shkak te distancimit social gjat kesaj krize prej virusit 

Cfare mund te bejne fabrikat? Ata i keshillojme qe te hedhin nje sy te mire ne linkedin dhe konferencat online ne (Zoom, GoToMeeting etj)si nje vend per te mbajtur ne mendje marken e tyre dhe per te vazhduar qe te nxisin dhe te krijojne mardhenie dhe partneritete te reja permes video konferencave ne aplikacionet e siperpermendura. Keto per disa  mund te jene koncepte te huaj, por keto metoda jane te provuara dhe duhet te merren ne konsiderate vecanerisht ne kete periudhe.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

Uncategorized

Si te beni Digital Marketing per StartUp-in tuaj?

You have a startup and you may gain a great success in future too. You might also be having a website for it and, congratulation for having a live website! But let me ask you a hard question? How many people know about your startup? You may say, All the friends and family. But let me

Thenie

10 Thënie për Suksesin në Biznes!

10. “Rruga drejt suksesit është vazhdimisht në ndërtim e sipër.” – Lili Tomlin (Lily Tomlin) 9. “Suksesi nuk ka sekrete, por është rezultati i përgatitjes, punës së fortë dhe nxënies nga dështimet.” – Kolin Pauell (Colin Powell) 8. “Disa njerëz ëndërrojnë për suksesin, ndërsa të tjerët ngrihen çdo mëngjes për ta bërë atë realitet.” – Ueijn Huizenga (Wayne

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

Scroll to Top